Antreprenoriat cultural cu Nicoleta Talpeș

51

Antreprenoriat cultural cu Nicoleta Talpeș

“Antreprenoriat cultural”,   o emisiune marca BiziLive TV, despre antreprenorii care schimbă lumea prin cultură.

Formatul “Antreprenoriat cultural” își propune să aducă în fața publicului antreprenorii din domeniul cultural (teatru, muzică, dans, artă, film) și să încurajeze dezvoltarea inițiativei antreprenoriale, prezentând modele de succes.

 

Realizator: Mona Pologea, antreprenor, autor și doctor în lingvistică, fondator Rolang School, singură școală din România specializată în predarea limbii române străinilor.

Invitata emisiunii din 17 octombrie este Nicoleta Talpes, producător de film și fondator al Media Image Factory, agenție specializată în comunicarea proiectelor sociale.

Nicoleta Talpeș a absolvit masteratul de Politici Sociale Europene și s-a implicat în promovarea unor filme românești importante, a adus în premiera în România documentare străine premiate la marile festivaluri internaționale și a promovat numeroase proiecte de teatru sau concerte de muzica clasică.

Antreprenoriat cultural cu Nicoleta Talpeș
A realizat filmul documentar „Zece”, prima parte dintr-o serie de documentare care prezintă portretul unei societăți aflate în schimbare.
În 2009 a fondat Guerilla Verde, prima caravană educațională de film cu mesaj ecologic din România, prin care sunt prezentate filme documentare de mediu în școlile din toată țara. Din 2015 Guerilla Verde se derulează sub umbrela GreenWeek, eveniment organizat de Comisia Europeana, care aduce într-un calendar comun acțiuni de mediu desfășurate la nivelul Uniunii Europene.

In 2017 a fondat GreenTech Film Festival, un festival de filme documentare dedicat tehnologiilor verzi prin care își dorește sa informeze publicul larg despre oportunitățile pe care ni le pune la dispoziție tehnologia – de la mașini electrice, panouri solare sau case eficiente energetic.

 

Am discuta cu Nicoleta Talpes despre:
-povestea filmului “Zece” și a agenției “Media Image Factory”
-începuturi și provocări
-planuri de viitor
-strategii de promovare