Este foarte important sa investim in noi, ca persoane, ca antreprenori, pentru a putea livra cat mai bine ceea ce stim si a ne imbunatati produsul.

Alaturi de o echipa de antreprenori si specialisti, va asteptam in fiecare saptamana la Bizilive TV la emisiunea “Antreprenoriat Online“. Este cel mai nou format marca BiziliveTV si singura emisiune LIVE din Romania, care ofera experienta, rezultate, instrumente de lucru concrete si business case – uri pentru Antreprenorii cu afaceri in online, Managerii/Directorii de Marketing, Incepătorii din domeniul Marketing-ului, Bloggeri, sau implicați în afaceri B2B, B2C sau eCommerce, design, SEO sau PPC.
Ne dorim sa oferim instrumente de lucru concrete pentru crestere, sa punem sub lupa piata de comerț online din România si internationala, sa analizam procesul de cumpărare al clienților și cum putem sa-l influentam pentru a câștiga mai multe vânzări, sau care sunt principalele canale de publicitate online pentru afacerea ta si cum sa obtii impactul maxim.

In fiecare saptamana te asteptam la emisiunea Antreprenoriat Online si cu intrebarile din afacerea ta iar specialistii si invitatii nostri iti vor raspunde cu placere si cu feedback concret.

Unul dintre realizatorii emisiunii este Ozana Giusca, cunoscuta drept Smart Profits Accelerator – Accelerator de Profituri Inteligente. Ozana este un antreprenor innascut, care a lansat afaceri in retail, moda, consultanta si tehnologie. Este autoarea unui best seller pe Amazon, a fost selectionata in Top 100 Femei Tech din Silicon Valley si a fost premiata de revista Business Women pentru cel mai inovativ model de business.

Ozana a fondat platforma online #Tooliers, care contine instrumente accesibile si de calitate pentru dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii si este creatoarea Smart Business System™, sistemul care sprijina antreprenorii sa isi construiasca propria lor Afacere Inteligenta. Astazi, misiunea ei este sa sprijine antreprenorii sa aiba un impact real in lume, in timp ce isi ating obiectivele personale rapid.

Invitata din cadrul emisiunii noastre din data de 27 noiembrie, Ana Batca este Co Fondator Centrul de Parenting. A facut facultatea de Jurnalism si a lucrat in presa timp de 13 ani, din care 11 ani in presa economica (la ziarul Bursa si la Evenimentul zilei – in sectia Economic). Dupa ce a nascut, si-a dorit sa aiba un program care sa-i permita sa se ocupe de copil si familie. In paralel, descoperea foarte multe informatii interesante pentru parinti, care nu erau prezente inca in Romania. Impreuna cu partenera ei, Ana Zidarescu, au avut ideea de a face un site pentru parinti in care sa aduca informatie de calitate. Si asa a inceput CentruldeParenting.ro, in anul 2014.


Cea mai mare provocare pentru un antreprenor este sa descopere cine este, care este misiunea lui/ei. Apoi, prin fiecare produs pe care il promovezi, de fapt, iti promovezi misiunea.

Comunitatea a crescut organic, astfel incat astazi au peste 63.000 persoane care le urmaresc pe Facebook si peste 24.000 abonati la newsletter.

Intre timp, a urmat multe cursuri de formare, astfel incat sa poata lucra, la randul ei, cu oamenii. De aici a dezvoltat programe pentru parinti pentru ca acestia sa aiba o familie fericita.
Prin intermediul produselor digitale, ajung la un numar din ce in ce mai mare de parinti pentru a ii sprijini in educarea copiilor lor.


Misiunea Anei este sa fie alaturi de parinti pentru a-i ajuta sa faca schimbarile necesare pentru a creste copii sanatosi si echilibrati emotional, care sa fie fericiti cand vor deveni adulti.

Dintre subectele discutate in cadrul emisiunii live cu Ana Bâtcă:

• Cum transformi in produse si bani ceea ce esti si stii!
• Cum iti impachetezi cunostintele pentru a genera venituri
• Produse digitale – tipuri si diferentiere, cum le vinzi, cum le folosesti pentru a genera business
• Cum cresti o comunitate online fara sa platesti pentru abonati
• Cum folosesti video pentru promovare, chiar daca nu ai facut nici un video pana acum

Puteti vizualiza emisiunea aici.

Sponsorii emisiunii: Polti Romaniae-cloth Romania

Ariadna Vlad

Ariadna Vlad

Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia.

Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea.

Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

View all posts

Add comment