Acasă Articole Antreprenoriat Online Antreprenoriat Online cu Ovidiu Joita - Fondator iAgency.ro

Antreprenoriat Online cu Ovidiu Joita – Fondator iAgency.ro

Investitia unei companii de a se promova  prin intermediul SEO ofera un randament foarte bun. In prezent, activitatea SEO s-a schimbat foarte mult. Nu mai sunt de ajuns doar cunostintele tehnice, sunt necesare si cunostinte din domeniul businesss, marketing.

Alaturi de o echipa de antreprenori si specialisti, va asteptam in fiecare saptamana la Bizilive TV la emisiunea “Antreprenoriat Online“. Este cel mai nou format marca BiziliveTV si singura emisiune LIVE din Romania, care ofera experienta, rezultate, instrumente de lucru concrete si business case – uri pentru Antreprenorii cu afaceri in online, Managerii/Directorii de Marketing, Incepătorii din domeniul Marketing-ului, Bloggeri, sau implicați în afaceri B2B, B2C sau eCommerce, design, SEO sau PPC.
Ne dorim sa oferim instrumente de lucru concrete pentru crestere, sa punem sub lupa piata de comerț online din România si internationala, sa analizam procesul de cumpărare al clienților și cum putem sa-l influentam pentru a câștiga mai multe vânzări, sau care sunt principalele canale de publicitate online pentru afacerea ta si cum sa obtii impactul maxim.
In fiecare saptamana te asteptam la emisiunea Antreprenoriat Online si cu intrebarile din afacerea ta iar specialistii si invitatii nostri iti vor raspunde cu placere si cu feedback concret.

Unul dintre realizatorii emisiunii este Alexandru K. Kelerman, antreprenor, CEO al KelerMedia – companie care ofera servicii complete pentru social media marketing & digital. Kelermedia este singura companie din Romania concentrata exclusiv pe solutii integrate de captare a atentiei si crestere pe platformele de social media.
Obiectivul lui Alex este sa construiasca una dintre cele mai puternice companii din Romania, alaturi de o echipa performanta si eficienta, care sa livreze rezultate reale de business clientilor cu care se parteneriaza.

In emisiunea Antreprenoriat Online, Alex isi propune sa creeze o platforma de comunicare cu antreprenori si lideri care folosesc zilnic oportunitatile oferite de internet pentru a-si creste afacerea si a construi urmatoarea generatie de companii cu ADN digital.

Ovidiu Joita activează în marketing și publicitate de mai bine de 16 ani. A lucrat predominant în domeniul online pentru ultimii 15 ani, ocupându-se de sute de proiecte.

Fiecare proiect de care ma ocup impreuna cu echipa mea este tratat cu seriozitate, ca si cum ar fi al nostru.

În 2008, a fondat iAgency.ro, propria sa agenție de marketing online si SEO. În portofoliul iAgency, pot fi întâlnite nume faimoase din piața online românească: ChristianTour.ro, Elvila.ro, DCnews.ro, Veloteca.ro, Melkior.ro, Charisma.ro (Total Soft), Retargeting.biz, Cliniciledrleahu.ro, Bogas.ro etc.


Scopul principal din momentul in care am format iAgency a fost sa realizez campanii interactive. O campanie interactiva presupune o comunicare catre publicul tinta urmata de o reactie a publicului tinta. Conceptul de agentie interactiva nu este foarte cunoscut in Romania inca. De aceea m-am reorientat spre SEO.

Piata de SEO in Romania, prin prisma serviciilor pe care le ofera, este inca la inceput. Insa din perspectiva cererii, este foarte mare – orice business are nevoie de prezenta organica in motoarele de cautare online. Google este cel mai utilizat motor de cautare in Romania.

Rezultatele implementarii SEO incep sa se vada inca din prima luna, insa impactul asupra veniturilor depinde  de segmentul de activitate al fiecarei companii, de valoarea brand-ului si de numarul de competitori. Daca o companie activeaza intr-o piata cu o competititivitate scazuta, rezultatele pot veni in 2-3 luni. In schimb, pentru o companie cu un numar mare de competitori, rezultatele pot incepe sa aiba un impact semnificativ dupa 1 an.

Cei interesati sa afle mai multe despre SEO sau chiar sa se specializeze in acest domeniu, pot afla mai multe detalii despre cursurile disponibile pe pagina www.jediseoschool.ro.

Dintre subiectele discutate in cadrul emisiunii live:

– Lipsa de specialisti in domeniul marketingului online in Romania. Nu exista scoli sau cursuri avansate. Exista cursuri de 1-2 zile, la nivel basic.
– Prima “Scoala de SEO”, initiata de Ovidiu: JediSeoSchool.ro. Va fi un curs intensiv pe o perioada de 2 luni ce va contine atat pregatire basic cat si avansata. In urma cursului se va acorda un calificativ si o diploma de absolvire.
– Brandurile importante abia se decid sa investeasca in SEO, canalul online care ar trebui sa genereze cele mai bune vanzari cu cel mai bun CA (cost per aquisition) si cel mai bun ROI (Return on Investment).
– Noul algoritm Google favorizeaza mult valoarea Brandului
– Care sunt diferentele majore intre SEO vechi (bazat pe activitate tehnica) si noul SEO (bazat mult pe marketing online si strategie de comunicare)
– Piata de SEO din Romania este o piata care nu garanteaza rezultate prin prisma lipsei de specialisti si a “excrocilor”, cei care au facut ca media de retentie a unui client care are nevoie permanent de SEO, sa fie de doar 4 luni.

Pentru a vizualiza emisiunea, click aici.

Sponsorii emisiunii: Polti Romaniae-cloth Romania.

Ariadna Vlad
Ariadna Vlad
Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia. Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea. Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Must Read

video

Webinar cu Robert Kiyosaki BiziLIVE TV

Robert Kiyosaki a revolutionat felul in care milioane de oameni privesc banii. Antreprenor, investitor si orator motivational, Kiyosaki e cel mai bien cunoscut ca autorul cartii #1 in finante personale “Tata Bogat, Tata Sarac” care s-a vandut in peste 32 de milioane de copii.

DILIGENTA IN INCHEIEREA CONTRACTELOR – CUM SA FACI PROPRIUL DUE DILLIGENCE

DILIGENTA IN INCHEIEREA CONTRACTELOR – CUM SA FACI PROPRIUL DUE DILLIGENCE   Este un fapt binecunoscut acela ca, pe masura ce un contract este mai bine...
video

La Prima Afacere episod 4 cu Anca Alina Ionescu -Fondator Program Sănătate “Tânăr și Sănătos”

Află din acest epidod video La prima afacere cum a depașit Anca Alina Ionescu primele provocari si ce soluții recomandă pentru prima afacere.
video

Antreprenoriat & StartUp cu Anca Iovan – Financial Intelligence

https://youtu.be/DDJ1ARf69Ks E foarte important sa stii de unde sa te informezi, mai ales in mediul de business. Acest aspect are o influenta asupra succesului afacerii...
video

La Prima Afacere episod 3 cu Cristian Găvan – Fondator MAM Bricolaj

Marja de profit a crescut de la 5% la 10%, iar nu­mărul de angajaţi s-a majorat de la 58 la 62“, spune Cris­tian Găvan, acţio­narul MAM Bricolaj.

12 000 + abonați, studii de caz, invitații la evenimente premium si webinarii