Acasă Emisiuni Live Antreprenoriat Social Antreprenoriat social - Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România

Antreprenoriat social – Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România

În domeniul CSR este foarte important să știi cum să combini experiența oferită de implicarea într-un ONG cu gândirea antreprenorială dobândită lucrând într-un mediu de business. 

Formatul Antreprenoriat Social din grila de programe a BiziLive TV TV oferă o alternativă la antreprenoriatul clasic pentru domeniile mai puțin lucrative.

Prin această emisiune dorim să încurajăm startup-uri cu misiune socială foarte clar definită și antreprenorii sociali care doresc să aducă valoare prin ONG-urile pe care le fondează.
Suntem deschiși la dialog și ne considerăm o platformă deschisă pentru ONG-uri sau companii care vor să dezbată și să aducă informații de valoare despre domeniul responsabilității sociale.

Misiunea noastră, a echipei #BiziLiveTV, în calitate de antreprenori sociali voluntari, este să producem valoare și profit pentru mediul antreprenorial, aducând informații reale de la fondatori de companii sau top manageri implicați în proiecte sociale.

Pe 20 noiembrie am avut plăcerea de a o găzdui în studio pe Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România, care coordonează proiectele de responsabilitate socială în cadrul retailerului german. Katharina a venit în țara noastră cu mult timp înainte să ajungă în acest post, iar faptul că lucrează astăzi cu o companie germană este o pură întâmplare. În prezent are o carieră ce îi oferă posibilitatea de a investi în cauze nobile și a se putea implica zi de zi în proiecte sociale, pentru a produce schimbări în bine, mai mari sau mai mici.


Încă de la 14 ani mi-am dorit să vin în România și să mă implic în societate. Primul lucru pe care puteam să-l fac inițial pentru a ajuta a fost să îmi donez timpul meu. La 19 ani am venit prima dată în România pentru a mă implica intr-un proiect de voluntariat în Cluj.

Kaufland Romania ia în serios responsabilitatea pe care o are față de mediu și față de societate, motiv pentru care susține organizații care activează în aceste domenii și se implică activ în diferite campanii de voluntariat. În calitate de companie responsabilă, Kaufland România a crescut de la an la an nivelul de implicare în comunitate și capacitatea de a fi un aliat de bază pentru nevoile societății.


Kaufland România a obținut primul loc în topul celor mai responsabile companii din țară în 2018, obținând 94 de puncte din 100, conform analizei celei de-a treia ediții Romania CSR Index, ce a inclus peste 600 de companii din țară. Compania a obținut distincția Gold Level în cadrul conferinței ,,Best Practices in Romanian CSR”.

Pentru a contacta Kaufland România în legătură cu proiecte CSR, puteți accesa site-ul Kaufland România sau să trimiteți un e-mail la adresa [email protected] Despre finanțare ONG-uri puteți afla mai multe detalii pe site-ul instaredebine.ro.

Dintre subiectele discutate live cu Katharina Scheidereiter:
✔ cum a evoluat activitatea de CSR în cadrul Kaufland
✔ oportunitățile oferite de Kaufland ONG-urilor din România
✔ domeniile în care Kaufland se implică
✔ criteriile de selecție ale cauzelor sprijinite
✔ ONG-urile susținute de Kaufland și proiectele lor
✔ poziția companiilor din România legate de sponsorizări și voluntariat
✔ direcționarea celor 20% din impozitul pe venit (de către persoanele juridice)

Pentru a vizualiza emisiunea click aici.

Moderator și realizator: Eliza Nitescu

Sponsorii emisiunii: Polti Romaniae-cloth Romania

Ariadna Vlad
Ariadna Vlad
Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia. Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea. Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Must Read

video

Webinar cu Robert Kiyosaki BiziLIVE TV

Robert Kiyosaki a revolutionat felul in care milioane de oameni privesc banii. Antreprenor, investitor si orator motivational, Kiyosaki e cel mai bien cunoscut ca autorul cartii #1 in finante personale “Tata Bogat, Tata Sarac” care s-a vandut in peste 32 de milioane de copii.

DILIGENTA IN INCHEIEREA CONTRACTELOR – CUM SA FACI PROPRIUL DUE DILLIGENCE

DILIGENTA IN INCHEIEREA CONTRACTELOR – CUM SA FACI PROPRIUL DUE DILLIGENCE   Este un fapt binecunoscut acela ca, pe masura ce un contract este mai bine...
video

La Prima Afacere episod 4 cu Anca Alina Ionescu -Fondator Program Sănătate “Tânăr și Sănătos”

Află din acest epidod video La prima afacere cum a depașit Anca Alina Ionescu primele provocari si ce soluții recomandă pentru prima afacere.
video

Antreprenoriat & StartUp cu Anca Iovan – Financial Intelligence

https://youtu.be/DDJ1ARf69Ks E foarte important sa stii de unde sa te informezi, mai ales in mediul de business. Acest aspect are o influenta asupra succesului afacerii...
video

La Prima Afacere episod 3 cu Cristian Găvan – Fondator MAM Bricolaj

Marja de profit a crescut de la 5% la 10%, iar nu­mărul de angajaţi s-a majorat de la 58 la 62“, spune Cris­tian Găvan, acţio­narul MAM Bricolaj.

12 000 + abonați, studii de caz, invitații la evenimente premium si webinarii