Adina Cretu este Project Manager Startarium.
Experienta profesionala a Adinei a fost construita in roluri de marketing si comunicare, intr-un parcurs de 12 ani prin diverse companii antreprenoriale locale si o agentie globala de inovatie. Este coordonator al platformei si echipei Startarium, program manager al programului de incubare Startarium.Inc si insotitor al antreprenorilor si startup-urilor in drumul lor spre crestere si scalare

S-au deschis înscrierile la cea mai mare competiție pentru startup-uri, Startarium PitchDay 2019!
Startarium PitchDay, o inițiativă Startarium– cea mai complexă platformă online pentru antreprenori la început de drum, dezvoltată de Impact Hub și ING – ajunge în 2019 la cea de-a patra ediție! Și în această toamnă, cele mai promițătoare startup-uri și întregul ecosistem antreprenorial local se reunesc pentru o experiență intensă de dezvoltare, construită în jurul celei mai mari competiții pentru startup-uri din România.
Finanțare nerambursabilă pentru afaceri gata să scaleze
Lansată în 2016, competiția anuală oferă instrumente de învățare accelerată, validare și, în final, de finanțare pentru cel mai bun pitch susținut pe scenă, în fața audienței și a juriului de profesioniști, în cadrul evenimentului Startarium PitchDay care va avea loc pe 5 noiembrie la București.
La competiție poate participa orice startup între 1 și 3 ani, cu un potențial de creștere confirmat, dornic să intre într-un proces accelerat de dezvoltare, să primească feedback de la un juriu de investitori și experți, să învețe cum să prezinte în fața unui public de peste 1000 posibili parteneri și să câștige premiile oferite ca finanțare pentru cele mai bune pitch-uri.
Pentru înscrieri gratuite, antreprenorii din toată țara pot aplica online pe platforma Startarium, până pe 11 octombrie, urmând pașii descriși pe www.startarium.ro/pitchday
Competiție națională, deschisă afacerilor cu potențial din orice industrie

Ca și platforma educațională Startarium, competiția PitchDay este construită pentru comunitatea de peste 33.000 de utilizatori existenți ai platformei dar și pentru ecosistemul antreprenorial larg, din orice industrie și oraș din România.
Pe podiumul primelor ediții au urcat: Jobful, Octavic, iTUX, Stația de Joacă, LifeBox, NALU, IndexAR, Clinica Pediatrică Anastasia, Re.Flex și TRACIA, iar cele 3 ediții au însemnat:
• 400 de startup-uri participante în competiție
• 260 de afaceri sprijinite
• 23 de startup-uri câștigătoare
• Premii totale de 330.000 de euro
• Peste 2300 de participanți la evenimentul care găzduiește și finala competiției
Competiția de pitching cu premii totale în valoare de 120.000 de euro
După etapa de înscrieri online, o comisie de jurizare va alege cele mai bune 50 de aplicații eligibile care vor concura în semifinala care are loc pe 5 noiembrie, iar dintre acestea, 10 cele mai promițătoare afaceri în creștere vor urca pe scenă în aceeași zi, pentru marea finală Startarium PitchDay 2019.
Juriul format din investitori și profesioniști din business va alege câștigătorii finanțărilor de 120.000 de euro, respectiv premiile de: 50.000 de euro (locul 1), 30.000 de euro (locul 2), 20.000 de euro (locul 3) sau mențiunile în valoare totală de 20.000 de euro.