More

    Avi Cicirean: Brand Minds Experiente de Business la Superlativ

    Flaviu Avi Cicirean este Antreprenor | Director de Creație | Branding Expert la Brand Minds & Brand Emotion.
    În calitate de antreprenor, Avi Cicirean a fondat două companii de reper pentru mediul de business, atât din România, cât și Europa: BRAND EMOTION și BRAND MINDS. Prima dintre acestea dezvoltă și curatoriază identitatea sonoră a unora dintre cele mai mari branduri din România (BMW, Mini, Hornbach, Băneasa Shopping City, Radio21, VibeFM, Antena1, RadioZU, ZU TV), având la activ create peste 20.000 de reclame.

    BRAND MINDS își dorește să reprezinte o sursă autentică de inspirație pentru oameni, în așa fel încât aceștia să creeze o lume mai bună, atât pentru ei, cât și pentru generațiile care le urmează.
    Compania a ajuns în momentul de față lider de piață în industria evenimentelor business în Centrul și Estul Europei, iar în toamna anului 2017 a pătruns și pe piața din Asia, primul eveniment fiind organizat în Singapore. Toate astea sunt rezultatul viziunii globale pe care Avi a conturat-o pentru BRAND MINDS încă de la bun început.
    INDUSTRIA MUZICALĂ – 
    Pe lângă statutul de antreprenor care se regăsește în proiectele de mai sus, Avi este și producător muzical. Parcursul său profesional în această industrie începând spre finalul anilor 90, când a fondat trupa Activ. Experiența de artist a fost urmată ulterior de 13 ani în radio, timp în care a fost Director de Creație la Radio 21, Vibe FM și Radio ZU.
    Un aspect mai puțin cunoscut publicului larg este că pe lângă toate aceste activități, Avi mai colecționează și opere de artă contemporană, pasiune care nu este greu de justificat având în vedere afinitatea pentru industriile creative.

    Oamenii care vin la noi la eveniment, trebuie sa plece cu 3, 4 ,5 idei concrete pe care sa le aplice de maine in business-ul lor. Fiecare speaker trebuie sa vina cu ceva valoros pentru a le imbunatati viata si business-ul.

    Am discutam Live cu Avi despre:
    – Povestea BRAND EMOTION și BRAND MINDS: inceputuri si provocari
    – Echipa, misiune si planuri de viitor
    – BRAND MINDS 2018 – The Central and Eastern European Business Summit of the Year

    Este un proces foarte lung de a crea piata, de a crea calitate. Noi am setat un raport pret-calitate al biletelor. Am setat un repre de pret, astfel incat oamenii sa aiba parte de valoare de acea suma.

    Va invitam sa urmariti emisiunea integrala si daca v-a placut puteti sa ajutati cu un Share, ca informatia sa ajunga la cat mai multi antreprenori!