biziclub business networking bucresti

Începe anul 2020 cu BiziClub

Promisiunea noastră pentru 2020 este că, după ce vei petrece acest an alături de noi, tu și afacerea ta veți arăta complet diferit. 

✔️Iți vei dubla sau chiar tripla rețeaua de contacte profesionale

✔️Vei afla și vei putea implementa multiple tehnici și recomandari verificate pentru: Marketing, Vânzări, Comunicare, PR, HR, Branding și Leadership. 

✔️Vei rezolva provocari mult mai ușor și vei identifica soluții pentru orice situațiile pe care afacerile le generează în procesul de creștere.

✔️Iți poți promova și comunica afacerea ușor, cu impact la peste 200K de oameni/lunar online și offline, cu ajutorul suitei noastre de instrumente de marketing și comunicare .

✔️Vom susține împreună Asociația Autism Voice cu + 1000h de terapie pentru copiii cu tulburări din spectrul autist. Toate încasările provenite din vânzarea de bilete pentru evenimentele din 2020 vor fi redirecționate către Asociație! 

 

Program evenimente BiziCLUB 2020

Adrian Cioroianu - invitat biziclub eveniment business networking bucresti

 Participă pe 28 ianuarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Cum pot să vând orice, oricui, oricât” 

Invitat Special 28 Ianuarie: Adrian Cioraianu – Trainer Executiv 

 Oamenilor le place sa cumpere! Nu sa le vinzi!

Pe măsură ce consumatorul modern invață cum sā respingă vanzătorii și să-și efectueze singur cumpărăturile online, metodele și tehnicile de vânzare, fundamentate în decenii de studii și dezvoltare, trebuie adaptate la era digitală pe care o traversam.

Ești pregătit de schimbare? 

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Adrian este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation. Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări.

Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. A dezvoltat proiectul Sales Magazine – revistă de vânzări.

Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.

Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărții POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.

Program Eveniment & Networking : 19:00 – 21:00

 

Elena Grecu - invitat BIziClub eveniment business networking bucuresti

 Participă pe 4 Februarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Importanța inregistrarii și monitorizarii marcii” 

Invitat Special 4 Februarie: Elena Grecu – Avocat Fondator Nomenius.

Vei afla care este procesul corect de inregistrare si monitorizare al marcilor. Termenul legal de opoziție si cu m poți să-ți protejezi activ marca sau mărcile. 

Elena Grecu este avocat partener la SCA Grecu și Asociații si Nomenius – Inregistrare Marci.

Este autoare si coautoare a cartilor “Marcile comunitare”, “Ghidul contractelor pentru antreprenori” si “Cum sa te promovezi in mod legal sau Dreptul publicitatii”.

Nomenius a luat fiinta în Bucuresti, in anul 2006. În toți acești ani am înregistrat peste 2000 de mărci pentru clienții noștri din România la nivel european și internațional.

Desfășurandu-și activitatea la nivel național prin avocații și consilierii săi agenția oferă siguranța clienților prin consultanța juridică specifică în proprietate intelectuală, litigii și comercial.

Program Eveniment & Networking : 19:00 – 21:00  

Andrea Filip invitat biziclub eveniment business networking bucuresti

 Participă pe 11 Februarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: Care este mentalitatea antreprenorului de succes?

Invitat Special 11 Februarie: Andreea Filip

Afla cum să cureți posibilele blocaje, cum să faci un plan, cum sa iți setezi intențiile și să iți urmezi ideile pentru a obține succes.

Andreea Filip este trainer de dezvoltare personala si autor al cartii Regaseste-ti stralucirea. Si-a dedicat timpul sprijinirii altora in vederea trairii unor vieti frumoase, implinite si imbelsugate.

Creatoare a primului Centru de Dezvoltare a Carierei din Romania a ajutat peste 20.000 de tineri prin intermediul proiectele derulate.

Ulterior s-a orientat spre popularizare si inspirarea romanilor in vederea folosirii de tehnici si practici de dezvoltare personala si spirituala, oferind seminarii gratuite si cursuri la care au participat alte cateva mii de persoane.

Intentia ei este ca fiecare dintre noi sa traim vieti extraordinare, sa ne simtim puterea personala si sa o folosim creativ pentru binele suprem al tuturor.
„Cel mai mult imi place si cred ca este important pentru oameni sa cunoasca idea de subconstient/inconstient si felul in care ne potenteaza sau limiteaza in viata. Iar ca idei componente ar fi credintele- paradimele, emotiile, precum si notiunea de evolutie a constiintei (vezi Dr. David R Hawkins).”  

Program Eveniment & Networking : 19:00 – 21:00 

 

Liviana Tane - invitat biziclub eveniment business networking bucuresti

Participă pe 18 Februarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Cum transmitem cu impact povestea din spatele business-ului?”

Invitat Special 18 Februarie: Liviana Tane.

Nevoia de autenticitate, sens și emoție pe care publicul o așteaptă din partea brandurilor a transformat arta Storytellingului într-o necesitate.
Storytellingul în business este modul în care un brand poate să identifice nevoile consumatorului și să-i câștige astfel încrederea și loialitatea.

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Cum să spui povești care să te reprezinte pe tine ca brand? Află secretele comunicării in business.

Liviana TANE, fondator The Writing School & The Storytailors, susține cursuri de Storytelling și Content Marketing.

Cu o experiență de peste 15 ani în mass-media și comunicare, a fost, pe rând, editor, producător, redactor-șef, coordonator editorial și trainer, a inițiat și condus proiecte speciale și campanii de comunicare la televiziuni importante din România (Realitatea TV, Digi 24) și este unul dintre puținii jurnaliști români care au urmat stagii de pregătire profesională la CNN.

Program Eveniment & Networking : 19:00 – 21:00  

Participă pe 25 Februarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Eșecul o treaptă spre Succes!” 

Invitat Special 25 Februarie: Marius Dosinescu este fondatorul florariei online, FlorideLux.ro.

Marius a pus bazele primei florarii online din Romania, cu o investite initiala de 300 de euro, in 2003. In prezent FlorideLux.ro, este unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România.

Puncte forte in business:
18 ani experienta obtinuta prin studiu, munca, dedicare si perseverenta.

Este membru fondator Asociatia Interprofesionala a Floristilor si Floricultorilor din Romania, care militeaza pentru cresterea productiei interne si pentru educatie.

Singura florarie din Romania care a beneficiat de expunere mass media in campania Vodafone – Floraria Digitala – septembrie 2013
castigatori de multiple premii pentru Inovatie in business, Cel mai promitator business si CEO al anului, Best Business Strategy
proiect sustinut din anul 2014 de catre grupul Mediafax si Getica OOH.

Grupul FlorideLux are o experiență de peste 16 ani în industria de flori și cadouri. Din portofoliul FlorideLux fac parte website-urile

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Georgiana Cristea invitat BIziCLUB bucuresti business networking

Participă pe 3 Martie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Comunică-ți business-ul cu impact „

Invitat Special 3 Martie: Georgiana Cristea 

Despre Georgiana Cristea

Este Managing Partner, THE TRAINERS si pasionata de studiul comunicarii si de lucrul cu oamenii! Ii place mult sa fie alaturi de ei in calatoria spre cunoastere, care devine si o calatorie spre auto-cunoastere.
Are o experienta in business de 14 ani in domeniul resurselor umane, consultantei, training-ului si managementului talentelor. A inceput sa faca cursuri de formare profesionala a adultilor din anul 2008 si are pana acum peste 8000 de ore de training livrate pe teme precum: Comunicare eficienta in echipa, Comunicare scrisa cu impact, Comunicare verbala, Managementul conflictelor, Dezvoltarea echipelor, Tehnici pentru prezentari de impact, Formare de Formatori si Managementul sarcinilor si instrumente pentru cresterea eficientei.

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Participă pe 10 Martie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: ” Arta de a nu Vinde „

Invitat Special 10 Martie: Andrei Dunuță

Despre Andrei Dunuță

Am inceput sa lucrez in vanzari pe cand aveam 19 de ani si cred in continuare ca este domeniul care mi se potriveste cel mai bine.

Timp de 6 ani, am reusit sa construiesc cele mai performante echipe in cadrul departamentelor de vanzari directe ale Citibank si Raiffeisen Bank.

In prezent sunt fondator al Self Trust Academy, companie care-si propune sa dezvolte oameni de vanzari iesiti din tipare.

Gandul cu care am pus bazele Self Trust Academy este ca un bun vanzator are nevoie de o multime de abilitati, de la public speaking la time management, de la comunicare si influentare la leadership si multe, multe altele.

Asa ca le-am transformat pe fiecare dintre ele intr-un training separat.
Impreuna, training-urile Self Trust Academy ofera toate ingredientele pentru a deveni un om de vanzari extraordinar.
Citesc des si divers si investesc constant in dezvoltarea mea.

De multe ori, noaptea ma gaseste exersand pentru a 10-a oara o prezentare sau luandu-mi notite din carti care m-au ajutat sa fac noi conexiuni. Daca e ceva din care n-o sa ma opresc niciodata, atunci cu siguranta invatarea este raspunsul.

Colaborez ca trainer motivational cu organizatia Salvati Copiii si sunt lector la Fundatia Calea Victoriei.

Imi ofer cu placere timpul si energia pentru a participa la evenimente dedicate studentilor, carora vreau sa le ofer motive relevante pentru a ramane in Romania, dar si o imagine reala despre ce inseamna sa lucrezi in vanzari.

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Participă pe 17 Martie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: ” Rolul inovației și al tehnologiei în business”

Invitat Special 17 Martie: Radu Tănase

Despre Radu Tănase

Este Co-Fondator Calif, Condimental, Shoteria.

Inainte de Calif, Radu a lucrat timp de opt ani pentru grupul Cellini, un lanţ de magazine de bijiuterii şi ceasuri de lux.

Prima poziţie deţinută a fost cea de coordonator de vânzări pentru ca apoi să devină brand manager al brandurilor Breitling, Gucci, Calvin Klein în România;
In timpul facultăţii a lucrat ca vânzător la primului magazin de ceasuri Swatch din România, deschis în Bucureşti Mall.

A fondat Calif impreuna cu prietenii sai Bogdan Jantea si Alexandru Stoichiţoiu in anul 2010.

Grupul Calif a devenit lider în segmentul de Quick Service Restaurant.

Radu a reuşit să se diferenţieze pe o piaţă cu un produs standard, a venit cu o nouă abordare, cu un nou suflu, a pus accent pe detaliu, calitate şi o gamă diversificată de produse.

A cucerit Bucureștiul prin restaurantele Calif, a schimbat regulile pe zona mâncării sănătoase prin conceptul Condimental, iar acum se extinde în București și în țară prin locații deschise în mall-uri.

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Mircea Capatina BiziCLUB -Bucuresti , Business Netwworking Bucuresti

Participă pe 31 Martie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: ” Primii pași în antreprenoriat”

Invitat Special 31 Martie: Mircea Căpățînă

Despre Mircea Căpățînă

Co Fondator al Smart Bill Romania, Mircea Capatina a ales calea antreprenoriatului in urma cu 13 ani. A pornit de la zero impreuna cu partenerii si prietenii sai, Ioana si Radu Hasan pentru a construi ceea ce reprezinta astazi o companie cu 50 de angajati si peste 50.000 de clienti, care a beneficiat in acest an de increderea a doua fonduri importante de investitii. Increzator in afacerea pe care o co-administreaza, Mircea este fericit astazi cu experienta dobandita in mediul de business din Romania, dorindu-si sa evolueze in permanenta si sa influenteze pozitiv prin ceea ce face dinamica antreprenoriatului romanesc.
Dincolo de a fi un om de afaceri, Mircea este vesel si optimist, indragostit de Vama Veche, de oameni si calatorii.

SmartBill este cel mai utilizat și cel mai apreciat Program de Gestiune și Facturare de pe piața din România.
Prima versiune a fost lansată la începutul anului 2007, concomitent cu zeci de alte produse concurente, de către cei trei fondatori și a avut un buget de zero lei.
În următorii ani, programul a crescut în popularitate iar firma s-a extins lansând SmartBill Gestiune – cel mai ușor de folosit program de gestiune a stocurilor.
În 2014, firma a făcut un pas mare înainte lansând SmartBill Cloud – un program de facturare online ce poate fi accesat de oriunde, de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Valentin Nedelcu BiziCLUB -Bucuresti , Business Networking Bucuresti

Participă pe 28 Aprilie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „5 Atitudini care te mențin sărac”

Invitat Special 31 Martie: Valentin Nedelcu | Fondator StiintaBanilor,Trainer, Financiar, Investitor, Coach

Despre Valentin Nedelcu

Este investitor, coach si trainer financiar, cu o experienta de 15 ani in zona de investitii, ebook-uri, ore de consultanta, webinarii si cursuri efectuate pana acum.

Angajat fiind inca, si-a pus la treaba pasiunea pentru independenta financiara, incepand sa-si scrie ideile pe site-ul si comunitatea StiintaBanilor.

A urmat in mod firesc trecerea la stadiul de antreprenor, sustinand deseori ca este una dintre cele mai bune decizii financiare si personale.

Valentin a creat o comunitate care se adreseaza tuturor oamenilor care sunt sau vor sa porneasca pe calea spre independenta financiara indiferent daca sunt angajati, liber profesionisti, antreprenori sau investitori.

In aceasta comunitate, cei aflati pe drum, indiferent daca sunt la inceput de drum sau aproape de final, au posibilitatea sa se ajute reciproc, sa creasca impreuna, sa se sustina pentru a face drumul mai lin, mai scurt si mai placut.
„Scopul paginii si blogului Stiintabanilor.ro este acela de a documenta aceasta calatorie, a mea si a comunitatii StiintaBanilor”

Program Eveniment & Networking: 19:00 – 21:00

Despre noi și conținut

BiziClub este o comunitate de business dinamică și orientată catre educație, valori și performanță

Comunitatea noastră oferă o suită de soluții pentru dezvoltarea afacerilor, promovare digitală și un mix de expunere online, offline și media: Televiziune, Comunitate, Networking și Evenimente.

Devino membru BIziCLUB

Dezvoltă-ți rețeaua de contacte profesionale, crește-ți vănzările și promovează-ți afacerea utilizând instrumentele de marketing pe care comunitatea le oferă.

Acces General

Credem că te vei bucura să afli că toate fondurile strânse în urma vânzării de bilete se vor transforma în ore de terapie pentru copiii cu tulburari din spectrul autist din centrele Autism Voice.

Crești in comunitate datorită informațiilor și experințelor oferite și sprijinim împreună copiii de la Autism Voice.

Accesul general la evenimentele BiziCLUB se efectuează pe baza unei donații recomandate în valoare de 50 Ron.

Investiție Bilet – 50 Ron
Asigură-ți locul din timp!

Locație: AWE - Adaptive Workin Eviroment

Parteneri & Sponsori

Galerie Evenimente

BiziCLUB

Descoperă cum a fost la evenimentele trecute

Evenimente trecute BiziCLUB 2020

Andrei Roșu biziclub , eveniment networking in bucuresti
Rulează videoul

VIDEO -Andrei Roșu

 Participă pe 14 ianuarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Cum setăm efecient obiectivele astfel încât să le realizăm”

Invitat Special 14 Ianuarie: Andrei Roșu – Sportiv de anduranta, blogger, scriitor si vorbitor inspirational. 

Vrei rezultate in 2020?
Află formula eficientă pentru setarea și atingerea obiectivelor de la Andrei Roșu – Sportiv de Anduranță care a realizat multiple obiective „aproape” imposibile!

Program Eveniment: 19:00 – 21:00

Adrian Aosltanie- invitat BiziCLub eveniment de networking bucuresti

Participă pe 21 ianuarie 2020 la evenimentul BiziCLUB unde tema centrală este: „Relatia antreprenorului cu banii” 

Invitat Special 21 Ianuarie: Adrian Asoltanie – Speaker. Trainer. Antreprenor. 

Educația financiară poate face diferența intre eșec si succes in orice afacere la început de drum. 

Adrian este trainer, speaker si antreprenor de 20 de ani dar in primul rand este parintele a doua fete „frumoase si curioase” asa cum le descrie el.

A ajuns sa predea educatie financiara la un nivel foarte inalt dupa ce a trecut prin criza financiara din 2009-2010. Si-a asumat lectiile perioadei respective, si-a pus din nou pe picioare afecerile si a inceput sa ajute si pe altii in acest demers.

Este specializat in educatia financiara in familie / cuplu, are nenumarate evenimente sustinute pana acum si povesti pentru fiecare dintre noi despre experientele intalnite, atat la adulti cat mai ales la copii.

Program Eveniment & Networking : 19:00 – 21:00

 

Devino membru BIziCLUB și ai acces la resurse și soluții pentru promovare, comunicare, marketing și networking.

Evenimente

Organizam +50 de Evenimente Anual. Evenimentele din comunitate sunt o mare oportunitate pentru orice profesionist, antreprenor sau companie pentru conectare și networking. Oferim o suită completă pentru promovare media online și offline în cadrul evenimentelor.

Comunitate și Networking

Comunitatea este conectată și online cu ajutorul unei aplicații web-based pentru conectare și comunicare. Faci networking online în comunitate, dupa evenimente descoperi grupuri care au aceleași interese, îți promovezi afacerea și identifici furnizori de încredere pentru afacerea și proiectele tale.

TV Digital

Comunicarea video crește eficiența cu care este transmis mesajul publicului țintă, crescând totodată șansele de atingere a obiectivelor. Cu ajutorul video marketingului, se formează legături de durată între brand și utilizator. Afacerile pot genera conținut video relevant pentru mediul de business, utilizând serviciile Televiziunii Online BiziLIVE TV. Brand-urile pot fi promovate prin diverse campanii, cu impact puternic în comunitate.

FAQ

Întrebari frecvente

Indiferent de pachetul de membership ales, un avantaj major il reprezinta accesul la educatie antreprenoriala la toate intalnirile comunitatii +50 pe an.

In functie de membership-ul ales (silver, gold sau diamond membri au acces la preturi si oferte personalizate la instrumentele de comunicare, marketing si promovare ale comunitatii.

Membrii(Silver, Gold sau Diamond)au acces prioritar in cadrul emisiunilor de business TV sau in cadrul campaniilor de comunicare si promovare.

Credem că te vei bucura să afli că toate fondurile strânse în urma vânzării de bilete se vor transforma în ore de terapie pentru copiii cu tulburare din spectrul autist din centrele Autism Voice.

Crești in comunitate datorită informațiilor și experințelor oferite de comunitate și sprijinim impreună copii de la Autism Voice.

Accesul general la evenimentele BiziCLUB se efectuază pe baza unei donații recomandate in valoare de 50 Ron.

Investiție Bilet – 50 Ron
Asigură-ți locul din timp

Poti participa in fiecare zi de marti la intalnirile comunitatii BiziCLUB. 

Este obligatoriu sa te inregistrezi pe site, in formularul oficial si sa achiti taxa de participare in valoare de 50 ron. 

Poti participa de cate ori iti doresti si simti ca ai nevoie in afacerea ta de informatiile prezentate la intalnirile comunitatii. 

Comunitatea noastra, iti ofera in functie de membership-ul ales mai multe unelte de marketing  care te vor ajuta sa-ti promovezi afacerea rapid si eficient. 

Iti putem promova afacerea rapid si cu impact cu ajutorul articolelor de business, in cadrul emisiunilor TV sau in cadrul evenimentelor din comunitatea BiziCLUB.

 

Publicitatea video sau articolele advertoriale se difuzeaza in cadrul Grilei TV BiziLIVE TV si in retelele sociale asociate comunitatii. +200.000 de video spectatori conectati lunar la Grila de emisiuni.

In spatiul AWE – Strada Ion Brezoianu nr 23, București 010131

BiziLIVE TV este prima Televiziune digitala din România dedicată dezvoltarii afacerilor și personale incă din 2017.

Audiența Națională & Internațională

18 – 45 Ani

Femei & Barbați – 60% / 40%

Antreprenori, Freelanceri, Executivi, Avocați, Contabili, Consultanți, Medici, Manageri, Contabili, Tineri viitori Antreprenori, Președinți ONG, Studenți, Inițiative Civice si Grupuri Comunitare

Interese: Business, Antreprenoriat, Marketing, Sănătate, PR, Parenting, Educație Financiară, Juridic, Beauty, Fashion, Eco.

200.000 video spectatori online /lunar (Facebook & YouTube Live, site, email)

In 2018 am ajuns la 1,6 Mil. de video spectatori pe toate grila de emisiuni.

Există multe avantaje și în calitate de non- membru al comunitații:

Ai acces gratuit la aplicatia de networking online – BiziCLUB
Ai acces (contracost- 50 ron) la evenimetele de networking ale comunitații

PS: Îți recomandăm să alegi un membership, pentru a te bucura si de celelalte beneficii pentru accelerarea dezvoltarii afacerii tale.