BiziLIVE TV se pregătește să lanseze o nouă emisiune! Este vorba de BrandUP!

BiziLIVE TV se pregătește să lanseze o nouă emisiune! Este vorba de BrandUP! Acest format își doreste să reprezinte o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a brandurilor. Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!

61
BrandUp cu Robert Similea Reputation Strategist e-LABORAT
BrandUp cu Robert Similea Reputation Strategist e-LABORAT

BiziLIVE TV se pregătește să lanseze o nouă emisiune! Este vorba de BrandUP!

Alaturi de o echipă de specialisti, emsiunea BrandUP iși propune sa aducă idei noi pentru comunicare, branding și reîmprospatare a marketingului brandurilor Dvs.
Acest format își doreste să reprezinte o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a brandurilor.
Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!

Prima emisiune se transmite #live pe 16 iulie de la 20:00 alaturi de Robert Similea care este Reputation Strategist la E-laborat: Laborator de Reputatie, Branding si Competitivitate.
Robert este sociolog și specialist in branding personal și managementul reputatiei.

Puteți urmări emisiunea pe site in secțiunea live pe pagina de facebook @BiziLIVETV  sau Youtube BiziLIVE TV

BrandUp cu Robert Similea Reputation Strategist e-LABORAT
BrandUp cu Robert Similea Reputation Strategist e-LABORAT

Doar dacă ai înregistrat un cuvânt la OSIM nu înseamnă ca ai obținut și un nume de Brand!
„Nimic” scria Victor Hugo, „nici măcar armatele nopții nu pot sta in calea unei idei, dacă a sosit timpul ei”.

Mentalitatea că o idee, indiferent cât de revoluționară ar părea, poate fi atribuită numai unui singur individ, este eronată.

O privire mai atentă în trecut, confirmă faptul că, toate brandurile de succes au fost revoluționate de diferiți antreprenori în același timp.

În final, câștigatorul nu este întotdeauna persoana care a facut primul pas. Pentru a construi un brand puternic ai novoie de: o idee, un plan de comunicare, un PR experimentat, publicitate, advertising dar și de simțul vitezei.

Știai ca poți sa-ți mărești potențialul de publicitate al brandului utilizând numele fondatorului ca nume de Brand? Unde ar fi Brand-urile Trump, fără „Donald”?
Brandurile sunt reci și lipsite de viată. Dar fondatorul poate formula strategia, poziția și obictivele brandului.

Gandește-te la asta: media dorește să ia interviuri unor oameni, nu Brand-urilor.
Marketingul clasic nu mai functioneza azi! Noile produse eșuează într-un ritm dezastruos. Majoritatea campaniilor publictare nu rămân în mintea clientului prin ceva diferit!
Și totuși exsită încă Branduri foarte puternice!

Cum au învățat aceste Companii să-și facă Brandurile să trăiască în mintea consumatorilor? Cum comunică? Ce tip de campanii publictare utilizează?

Majoritatea Companiilor aleg calea ușoară pentru a-și pune Brandurile pe piață, aleg doar publicitate clișeistică.

Nu este suficient să prezinți un produs într-o reclamă!

Ar fi bine să combini stimulii vizuali cu cei auditivi, care oferă o experiență senzorială și emotională completă! Oferă-i o voce Brandului tau!

Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!