BrandUp cu Daniela Palade Teodorescu | Jurnalist, Trainer

👉 Luni 25 noiembrie ora 11:00, va invităm la o noua ediție #live BrandUp despre valoare și profesionalism în profesia de jurnalist. Este evident că valorile s-au degradat din ce în ce mai mult. Care sunt valorile fundamentale ale acestei bresle?
👉 Alaturi de o echipă de specialisti, emsiunea BrandUP iși propune sa aducă idei noi pentru comunicare, branding și reîmprospatare a marketingului brandurilor Dvs.
——————————————–
Invitata speciala:
Daniela Palade Teodorescu | Jurnalist, Trainer
——————————————–
Din cuprinsul emisiunii:

✅ Despre valoare și profesionalism în profesia de jurnalist
✅ Care sunt valorile fundamentale ale acestei bresle?
✅ Mai există jurnaliști buni în România? Cum îi recunoaștem?
✅ Este freelancingul o opțiune pentru jurnaliștii care vor să fie pe cont propriu?
✅ Ce rol are învățarea continuă și inovația în „resuscitarea” profesiei de jurnalist?
——————————————————-
👉 Despre Daniela Palade Teodorescu

Jurnalist, trainer, formator de opinie, activist social (când mai rămâne timp), co-autor al unor cărți de istorii orale, director editorial pentru Tudor Communication.
După 20 de ani de presă glossy pentru femei și doi ani de presă de leadership și cultură antreprenorială, am vrut să văd cum e realitatea din perspectiva de PR. Unii îi spun „cealaltă parte a baricadei”, eu o văd doar ca pe o altă fațetă, extrem de complexă, ce-i drept, a procesului de comunicare.
Am pornit de la pionierat în presa glossy, cu pager și valiza pregătită pentru tipografie, și am traversat toate etapele până la ceea ce trăim cu toții azi. La Tudor Communication tot un fel de pionierat facem fiindcă proiectul 2Value e o inițiativă inovatoare pentru ceea ce înseamnă găsirea unui limbaj comun pentru jurnaliști, reprezentanți ai companiilor, oameni de PR și marketing.
În aproape 25 de ani de jurnalism 2.0, 3.0, 4.0, am învățat că axul fundamental al comunicării, PR-ului și brandingului personal este autenticitatea. Asta dă diferența dintre o poveste de succes și o poveste de valoare. Ajungi greu la ea, și ca trăitor și ca intervievator. Am învățat acest lucru de la eroii anonimi pe care i-am adus în lumina reflectoarelor, de la persoanele publice, de la liderii, antreprenorii și managerii despre care am scris în toți acești ani. Pentru că un singur lucru a rămas constant – poveștile și oamenii care le trăiesc și le animă.
Cred în networkingul de calitate și îmi place să lucrez cu profesioniști care fac lucrurile din vocație, din conștiință, din convingere. Cu responsabilitate, apetit pentru inovație și dinamism.
————————————————————–
👉 Despre Realizatoarea Emisiunii

Cu o experiență de 14 ani în jurnalism și comunicare, Mihaela Raluca Tudor este un antreprenor inovator, soție și mamă a doi copii. Este CEO al primei agenții de PR & Personal Branding din București, TUDOR Communication, formată exclusiv din foști jurnaliști, câștigătoare a Small Consultancy of the Year 2018 la Romanian PR AWARD. În ultimii 7 ani, echipa sa a reușit să ridice afaceri de câteva sute de mii de euro la nivelul de milioane de euro, să salveze companii de la faliment și să creeze și să mențină reputația brandurilor din diferite industrii. De asemenea, sub îndrumarea ei, au organizat și promovat evenimente importante în România, precum: evenimentul Guiness World Record pentru Hospice Casa Speranței (2019), Balkanic Equestrian Championship (NOMINALIZARE la PR AWARD 2017 și diplomă de apreciere din partea FEI) și spectacolul de teatru și operă – Parsifal de Richard Wagner la Ateneul Român (Evenimentul anului 2016), alături de Christian Badea. Povestea ei de afaceri a fost publicată în cartea „Forța economică a femeilor”, de Andreea Paul, fiind una dintre cele mai tinere și de succes antreprenoare din România. În această toamnă, Tudor Communication lansează 2Value, o platformă inovatoare care ajută IMM-urile să aibă impact în media pentru a le susține creșterea și a atinge potențialul lor maxim.
—————————————————-
👉 Despre formatul emisiunii

Acest format își doreste să reprezinte o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a brandurilor.
Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!
Doar dacă ai înregistrat un cuvânt la OSIM nu înseamnă ca ai obținut și un nume de Brand!
„Nimic” scria Victor Hugo, „nici măcar armatele nopții nu pot sta in calea unei idei, dacă a sosit timpul ei”.
Mentalitatea că o idee, indiferent cât de revoluționară ar părea, poate fi atribuită numai unui singur individ, este eronată.
O privire mai atentă în trecut, confirmă faptul că, toate brandurile de succes au fost revoluționate de diferiți antreprenori în același timp.
În final, câștigatorul nu este întotdeauna persoana care a facut primul pas. Pentru a construi un brand puternic ai novoie de: o idee, un plan de comunicare, un PR experimentat, publicitate, advertising dar și de simțul vitezei.
Știai ca poți sa-ți mărești potențialul de publicitate al brandului utilizând numele fondatorului ca nume de Brand? Unde ar fi Brand-urile Trump, fără „Donald”?
Brandurile sunt reci și lipsite de viată. Dar fondatorul poate formula strategia, poziția și obictivele brandului.
Gandește-te la asta: media dorește să ia interviuri unor oameni, nu Brand-urilor.
Marketingul clasic nu mai functioneza azi! Noile produse eșuează într-un ritm dezastruos. Majoritatea campaniilor publictare nu rămân în mintea clientului prin ceva diferit!
Și totuși exsită încă Branduri foarte puternice!
Cum au învățat aceste Companii să-și facă Brandurile să trăiască în mintea consumatorilor? Cum comunică? Ce tip de campanii publictare utilizează?
Majoritatea Companiilor aleg calea ușoară pentru a-și pune Brandurile pe piață, aleg doar publicitate clișeistică. Nu este suficient să prezinți un produs într-o reclamă!
Ar fi bine să combini stimulii vizuali cu cei auditivi, care oferă o experiență senzorială și emotională completă! Oferă-i o voce Brandului tau!

Related Articles