More

    BrandUp cu Ileana Badiu | Co-Managing Director Wunderman Romania | Ep.02

    Va invităm la o noua ediție BrandUp despre continut si comunicare.
    Alaturi de o echipă de specialisti, emsiunea BrandUP iși propune sa aducă idei noi pentru comunicare, branding și reîmprospatare a marketingului brandurilor Dvs.
    Acest format își doreste să reprezinte o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a brandurilor.
    Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!
    Doar dacă ai înregistrat un cuvânt la OSIM nu înseamnă ca ai obținut și un nume de Brand!

    Invitata speciala: Ileana Badiu | Co-Managing Director Wunderman Romania
    Din cuprinsul emisiunii:

    Strategii pentru o buna comunicarea a brand-ului in online in aceasta perioada

    Despre Ileana Badiu

    Ileana Badiu, Co-Managing Director Wunderman România, activează de peste 25 de ani în industria Marcom, iar pe parcursul carierei sale, Ileana a dezvoltat numeroase proiecte și în televiziune.
    Absolventă a facultății de Comunicare și Relații Publice a Universității București, la începutul carierei sale, Ileana a făcut parte din departamentele de marketing ale unor companii multinaționale, precum Elite și Philip Morris, ca apoi să treacă de cealaltă parte a baricadei: new business director în agenții de publicitate.
    În 2007 Ileana își începe drumul de antreprenor, obține franciza companiei internaționale de comunicare Wunderman, fondând agenția locală Wunderman România. De la începutul acestui an, brandul fondat de Ileana a fost înglobat în Ogilvy România, acest pas fiind unul firesc pentru expansiunea businessului pe care îl conduce.
    În 2016 lansează site-ul Super40 by Ileana Badiu, proiect prin intermediul căruia transformă înaintarea în vârsta din dezavantaj în avantaj. Asumarea, jovialitatea și iubirea pentru comunicare o duc în ultima perioada, în mod natural, spre prezența pe diverse scene ale evenimentelor de business, dar și de inspirație pentru cei care doresc să aibă o cariera și o imagine de success.
    “Îmi place poziția de leader, însă o să pun întotdeauna umărul la construcția în sine, o să fiu alături de echipa mea, pentru că a înțelege esența oricărui domeniu înseamnă să știi în ce constă munca fiecarui om în parte.”
    Sursa: http://conference.thewoman.ro/

    Despre Formatul Emisiunii

    „Nimic” scria Victor Hugo, „nici măcar armatele nopții nu pot sta in calea unei idei, dacă a sosit timpul ei”.
    Mentalitatea că o idee, indiferent cât de revoluționară ar părea, poate fi atribuită numai unui singur individ, este eronată.
    O privire mai atentă în trecut, confirmă faptul că, toate brandurile de succes au fost revoluționate de diferiți antreprenori în același timp.
    În final, câștigatorul nu este întotdeauna persoana care a facut primul pas. Pentru a construi un brand puternic ai novoie de: o idee, un plan de comunicare, un PR experimentat, publicitate, advertising dar și de simțul vitezei.
    Știai ca poți sa-ți mărești potențialul de publicitate al brandului utilizând numele fondatorului ca nume de Brand? Unde ar fi Brand-urile Trump, fără „Donald”?
    Brandurile sunt reci și lipsite de viată. Dar fondatorul poate formula strategia, poziția și obictivele brandului.
    Gandește-te la asta: media dorește să ia interviuri unor oameni, nu Brand-urilor.
    Marketingul clasic nu mai functioneza azi! Noile produse eșuează într-un ritm dezastruos. Majoritatea campaniilor publictare nu rămân în mintea clientului prin ceva diferit!
    Și totuși exsită încă Branduri foarte puternice!
    Cum au învățat aceste Companii să-și facă Brandurile să trăiască în mintea consumatorilor? Cum comunică? Ce tip de campanii publictare utilizează?
    Majoritatea Companiilor aleg calea ușoară pentru a-și pune Brandurile pe piață, aleg doar publicitate clișeistică. Nu este suficient să prezinți un produs într-o reclamă!
    Ar fi bine să combini stimulii vizuali cu cei auditivi, care oferă o experiență senzorială și emotională completă! Oferă-i o voce Brandului tau!