BrandUp cu Robert Similea Reputation Strategist e-LABORAT.

Robert Similea este Reputation Strategist la E-laborat: Laborator de Reputatie, Branding si Competitivitate.
Robert este sociolog si specialist in branding personal si managementul reputatiei.
Dupa o experienta antreprenoriala relevanta si de succes, in 2007 devine consultant in afaceri si este implicat in mai multe start-up-uri dar si in proiecte de cercetare.
Ca urmare a fuziunii dintre sociologie si comunicare pe de o parte si tehnologia mobila pe de alta, migrarea interesului catre comunicare in mediul digital s-a produs natural.
Plecand de la experienta în cercetare sociologica, marketing comercial si politic si managementul riscurilor, in urma unei munci de cercetare pe parcursul mai multor ani, elaboreaza Scorul de Capital de Reputatie Online – instrument de masurare a influentei pe baza nivelului de reputatie.
In momentul de fata, centrul de interes se afla in zona de adaptare si calibrare a Scorului de Capital de Reputatie la industria ospitalitatii, rezultatul concret fiind un “Model practic de crestere a competitivitatii destinatiilor turistice pe baza managementului optim al reputatiei”.

E-laborat este un start-up care isi propune sa dezvolte si sa aplice solutii eficiente de crestere a competitivitatii prin branding personal si managementul reputatiei.
Solutiile noaste au la baza o combinatie unica de mai multe ingrediente:
Expertiza relevanta si abordare multi-disciplinara;
Instrumente de masurare a reputatiei in mediile OFF si ON LINE,
Instrumnte dezvoltate in urma unui proces complex de cercetare fundamentala pe parcursul a 2 ani.
Adaugarea unui “amestec” (infuzii) de psihologie culturala, cyber-psichology si cyber-sociology care sa faca posibila o adaptare optima la piata din Romania si la transformarile impuse de tehnologiile disruptive.

Am aflat din aceasta editie despre:

– Reputatie si Brand Personal
– Diferentele dintre Reputatie si Brand
– Competitivitatea destinatiilor / regiunilor / tarilor prin managementul reputatiei
– Poate fi “masurata” reputatia?
– Cine si cand are nevoie de branding personal?
– Strategii de Branding Personal