More

    BrandUp cu Simona Muscă | PR Manager Beraria H

    👉 Miercuri 11 decembrie am organizat o noua ediție #live BrandUp despre: Cum se comunica o afacere HORECA?
    Alaturi de o echipă de specialisti, emsiunea BrandUP iși propune sa aducă idei noi pentru comunicare, branding și reîmprospatare a marketingului brandurilor Dvs.
    Acest format își doreste să reprezinte o sursă de inspirație prin prezentarea de noi viziuni asupra conceperii strategiilor de comunicare și promovare a brandurilor.
    Te așteptăm în fiecare saptămână la BrandUP, unde poveștile capătă substanță!
    Doar dacă ai înregistrat un cuvânt la OSIM nu înseamnă ca ai obținut și un nume de Brand!
    ————————————
    Invitata speciala:
    Simona Muscă | PR Manager Beraria H

    ————————————
    👉 Despre Simona Muscă

    Autoarea cartii „Conjugat la feminin” este un exemplu de femeie moderna. A ales de foarte tanara calea antreprenoriatului si recunoaste ca fara oamenii dragi din jurul sau, care ii infrumuseteaza viata, nu ar fi putut ajunge la rezultatele de care se bucură astăzi.
    „In cartea mea de debut, „Conjugat la feminin”, mi-am adunat toate gandurile: sa-ti demonstrez ca se poate.”
    „Cel mai bun exemplu pe care il pot da, fara falsa modestie, sunt eu: nu am uitat nicio clipa de unde am pornit, nu mi-am pierdut trecutul, am fost un copil normal, n-am manifestat talente uluitoare, dar am avut o buna pozitionare a ambitiei in grila de evolutie. Cat despre perseverenta, undeva, pe parcurs, am descoperit ca nu ajunge sa vrei sa fii cel mai bun, trebuie mereu sa vezi cat de bun poti fi, pana unde poti merge cu performanta, cu indrazneala, cu pofta de viata.”
    Simona are o experienta complexa abordand de-a lungul timpului mai multe domenii de activitate, reusind sa fie in acelasi timp:
    • Autoarea cartii „Conjugat la feminin”
    • Directorul agentiei de modeling Fashion Model Agency
    • Producator,Realizator si Moderator al emisiunii Tendinte
    • Director General al revistei Miruna
    • Asistent Coregraf al galelor Wella
    • Regizor artistic PROEDUS ( Centrul de proiecte educationale si sportive pentru copii si tineret din cadrul Primeriei Municipiului Bucuresti)
    • Manager Artistic al trupei D-lema
    • Redactor al revistei V.I.P.
    • Formator
    • Consilier in imagine
    • Actor colaborator al Teatrului Metropolis
    ————————————–
    👉 Din cuprinsul emisiunii:

    ✅ Cum se comunica o afacere HORECA?
    ✅ Ce face si ce nu face PR-ul?
    ✅ Despre PR traditional si PR digital
    ✅ Legatura dintre Marketing si PR
    ———————————-
    👉 Despre Formatul Emisiuniii

    „Nimic” scria Victor Hugo, „nici măcar armatele nopții nu pot sta in calea unei idei, dacă a sosit timpul ei”.
    Mentalitatea că o idee, indiferent cât de revoluționară ar părea, poate fi atribuită numai unui singur individ, este eronată.
    O privire mai atentă în trecut, confirmă faptul că, toate brandurile de succes au fost revoluționate de diferiți antreprenori în același timp.
    În final, câștigatorul nu este întotdeauna persoana care a facut primul pas. Pentru a construi un brand puternic ai novoie de: o idee, un plan de comunicare, un PR experimentat, publicitate, advertising dar și de simțul vitezei.
    Știai ca poți sa-ți mărești potențialul de publicitate al brandului utilizând numele fondatorului ca nume de Brand? Unde ar fi Brand-urile Trump, fără „Donald”?
    Brandurile sunt reci și lipsite de viată. Dar fondatorul poate formula strategia, poziția și obictivele brandului.
    Gandește-te la asta: media dorește să ia interviuri unor oameni, nu Brand-urilor.
    Marketingul clasic nu mai functioneza azi! Noile produse eșuează într-un ritm dezastruos. Majoritatea campaniilor publictare nu rămân în mintea clientului prin ceva diferit!
    Și totuși exsită încă Branduri foarte puternice!
    Cum au învățat aceste Companii să-și facă Brandurile să trăiască în mintea consumatorilor? Cum comunică? Ce tip de campanii publictare utilizează?
    Majoritatea Companiilor aleg calea ușoară pentru a-și pune Brandurile pe piață, aleg doar publicitate clișeistică. Nu este suficient să prezinți un produs într-o reclamă!
    Ar fi bine să combini stimulii vizuali cu cei auditivi, care oferă o experiență senzorială și emotională completă! Oferă-i o voce Brandului tau!