Acasă Business Campanii de comunicare cu impact în rezultatele de business

Campanii de comunicare cu impact în rezultatele de business

Ioana Mucenic, CEO Minio Studio, a vorbit la Bizi Live TV despre:

– Povestea Minio Studio
– Inceputuri si provocari
– Echipa si planuri de viitor
– Creativitatea în epoca inteligenței artificiale
– Măsurarea în contextul fragmentării și a granulării canalelor de comunicare
– Comunicarea cu influențatorii
– Voice-search și tool-uri ce ne permit scalare globală și localizare eficientă

Minio este o companie ambițioasă, orientată către viitor. Suntem mereu preocupați de felul în care putem să folosim tehnologia, pentru a ne eficientiza munca, dar și pentru a crea experiențe. Ne uităm la ce se întâmplă la nivel global cu industria de advertising și vrem să ținem mereu ritmul, chiar dacă România este, la unele capitole, mai în urmă (Ioana Mucenic, CEO Minio Studio)

 

Ambiția Minio este să poată scala global un serviciu de comunicare excepțional.
În viitor, focusul va fi tot mai mult pe construcția relațiilor cu consumatorii, indiferent de canalul de comunicare. Obsesia curentă a splitului de canale (ATL, BTL, PR, digital, shopper, others) o să dispară, odată cu nevoia de a comunica integrat. Creativitatea va avea ca sursă de inspirația datele (vorbim de data-led storytelling), iar multiplicarea asseturilor creative în medii diferite se va realiza tot mai automatizat.
Cu cât nivelul tehnologic crește, cu atât e nevoie de echilibru, prin evidențierea umanității în cadrul campaniilor noastre. Accentul pe emoțional, pe poveste, pe om, crește tot mai mult. În același timp, targetarea devine micro-granulară. Inteligența artificială este subiectul care ne va schimba lumea cât de curând și trebuie să facem eforturi să o îmbrățisăm, nu să o respingem.
Iar în lumea agențiilor de publicitate, e momentul pentru o revoluție: de la modul în care ne organizăm, la felul în care facem know-how management, la relația cu clientul, la resursele pe care le implicăm, la rezultatele pe care le oferim”.

 

Ariadna Vlad
Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia.Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea.Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Latest articles

video

Antreprenoriat & StartUp cu Alex Pană | Co Fondator Cleany

Antreprenoriat & StartUp cu Alex Pană | Co Fondator Cleany. Alex Pana a fondat Cleany, impreuna cu Alex Nicoara si Dan Valentin Bînă. Cleany este prima...
video

Antreprenoriat & StartUp cu Sorin Faur | Fondator Academia de HR

Antreprenoriat & StartUp cu Sorin Faur | Fondator Academia de HR. Sorin Faur este Expert Resurse Umane, Antreprenor, Fondator la Academia de HR - Recrutare...
video

Antreprenoriat & StartUp cu Anastasia Staicu | Seneca Anticafe

Antreprenoriat & StartUp cu Anastasia Staicu | Seneca Anticafe. Anastasia Staicu este Fondator Seneca AntiCafe. Ca vicepresedinte al Asociatiei SNK, permanent lucrez impreuna cu superechipa Seneca...
video

ImoBizi cu Madalina Vasile | Broker/Owner Re/max Properties

ImoBizi cu Madalina Vasile | Broker/Owner Re/max Properties. Madalina Vasile este Broker/Owner RE/MAX Properties. Formarea mea profesionala nu are nici o legatura cu domeniul in care...
Informații de business, studii de caz și rezumatul emisiunilor TV! Abonează-te GRATUIT