Campanii de comunicare cu impact în rezultatele de business

99

Ioana Mucenic, CEO Minio Studio, a vorbit la Bizi Live TV despre:

– Povestea Minio Studio
– Inceputuri si provocari
– Echipa si planuri de viitor
– Creativitatea în epoca inteligenței artificiale
– Măsurarea în contextul fragmentării și a granulării canalelor de comunicare
– Comunicarea cu influențatorii
– Voice-search și tool-uri ce ne permit scalare globală și localizare eficientă

Minio este o companie ambițioasă, orientată către viitor. Suntem mereu preocupați de felul în care putem să folosim tehnologia, pentru a ne eficientiza munca, dar și pentru a crea experiențe. Ne uităm la ce se întâmplă la nivel global cu industria de advertising și vrem să ținem mereu ritmul, chiar dacă România este, la unele capitole, mai în urmă (Ioana Mucenic, CEO Minio Studio)

 

Ambiția Minio este să poată scala global un serviciu de comunicare excepțional.
În viitor, focusul va fi tot mai mult pe construcția relațiilor cu consumatorii, indiferent de canalul de comunicare. Obsesia curentă a splitului de canale (ATL, BTL, PR, digital, shopper, others) o să dispară, odată cu nevoia de a comunica integrat. Creativitatea va avea ca sursă de inspirația datele (vorbim de data-led storytelling), iar multiplicarea asseturilor creative în medii diferite se va realiza tot mai automatizat.
Cu cât nivelul tehnologic crește, cu atât e nevoie de echilibru, prin evidențierea umanității în cadrul campaniilor noastre. Accentul pe emoțional, pe poveste, pe om, crește tot mai mult. În același timp, targetarea devine micro-granulară. Inteligența artificială este subiectul care ne va schimba lumea cât de curând și trebuie să facem eforturi să o îmbrățisăm, nu să o respingem.
Iar în lumea agențiilor de publicitate, e momentul pentru o revoluție: de la modul în care ne organizăm, la felul în care facem know-how management, la relația cu clientul, la resursele pe care le implicăm, la rezultatele pe care le oferim”.

 

Articolul precedentDespre antreprenoriat și startup cu Liviu Rogojinaru
Articolul următorOra de transformare cu Andrei Roșu
Mona Pologea
Intr-o lume in care poti fi orice, Fii bun!Mona Moldoveanu Pologea a absolvit Facultatea de Litere a Universității din București și Masteratul de Lingvistică Teoretică și Formală. Este doctor în lingvistică din anul 2010 și cea mai mare pasiune a ei este să predea limba română străinilor. Are experiență de peste 15 ani în predarea limbii române străinilor, experiență formată la Institutul Eudoxiu Hurmuzachi pentru studenți străini și la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București. Este autoare a numeroase articole de specialitate lingvistică și autoarea mai multor cărți de limba română: manualul „Learn Romanian” (ajuns la ediția a 3-a), „Ghid de exprimare corectă în presă” și „Romanian verbs” (în curs de publicare). Este implicată în mai multe proiecte de voluntariat, a participat la proiecte de încurajare a inițiativelor antreprenoriale în rândul elevilor de liceu și este ambasador „2035 fără tutun”. În anul 2009 a decis, împreună cu soțul ei, să înființeze școala ROLANG, singura școală privată din România specializată în predarea limbii române străinilor. A participat la cursul „Eu, antreprenorul”, organizat de Comisia Europeană la București și a câștigat locul 1 cu ideea ei de afacere. În primii 2 ani ai afacerii a lucrat simultan pentru Institutul de Lingvistică „Iorgu Iordan – Alexandru Rosetti” al Academiei Române și în anul 2011 și-a dat demisia de la Academia Română, alegând să se dedice sută la sută afacerii sale. A început cu 2 studenți și a ajuns la 800 de studenți străini pe an. Afacerea a crescut treptat, cu multă muncă, dar – ce este cel mai important – cu multă pasiune și perseverență. Școala ROLANG organizează cursuri la clasă, individuale, online, școala de vară la Sibiu (cea mai mare școală de vară din România din ultimii 4 ani, după numărul de studenți) și are propriile materiale de curs care sunt livrate peste tot în lume.