Echipa

Constantin Paraschiv
Antreprenor
Pentru cei ca nu ma stiu sau cu care m-am cunoscut recent, sunt Constantin Paraschiv am 39 de ani sunt Antreprenor Social si de mai bine de 16 ani gandesc ca „antrenamentul bate talentul”, in toate aspectele vietii. Sunt antreprenor si initiator a multor proiecte de business sanatos. In timpul liber imi place sa fac sport si asa am devenit un alergator de cursa lunga
Blog PersonalPagina OficialaCont
Cristina Paraschiv
Communication Manager&Marketing Director
Co Owner at LDP Consulting & Distribution, Retail Manager at Polti Group Education: The Silva Intuition System, The Silva Life System, Universitatea „Spiru Haret” din București Accomplished marketing executive with over 10 years’ experience overseeing successful strategies in Romanian retail, consumer and brand marketing.
Ioana Balota
Social Media & Marketing Manager
Entrepreneurial Online Marketing Developer passionate about building productive relationships with clients, partners and team members. New customer acquisition expert who emphasizes a mix of online and offline marketing strategies. WordPress familiarized, fluent in English and French. Motivated team player. Client oriented. Inspired copywriter.
Dragos Balota
IT Manager
Numele meu este Dragos și eu sunt proprietarul și fondatorul techdoze.net și bitdoze.org, am scris, de asemenea, despre WordPress pe wpdoze.com. Încerc să vă ofer ultimele știri despre Tehnologie, Media, Concepte, mărci etc. Am cateva site-uri de unde fac bani online de la affiliate marketing și alte activități. Am inceput blogging-ul acum cativa ani ca un hobby, cu bitdoze.org si de atunci am invatat foarte multe si doresc sa le impartasesc cu oricine este interesat de acest subiect.
Radu Georgescu
Managing Partner -CFO Network
Radu Georgescu este Managing Partner la CFO Network, firma specializată în contabilitate, audit, taxe și analiza financiară. Radu are experiență bogată în conducerea departamentelor financiare pentru companii multinaționale și companii antreprenoriale. Este membru în bordul director pentru firme din diverse industrii, fiind responsabil pentru strategia financiară.
FacebookSite CorporateLinkedin
Liviu Baltoi
Founder sendSMS.ro
In 2004 I started working with anytime.ro where I was Regional Manager (Bucharest and Ilfov) In 2006 I founded anyplace.ro portal and Any Place Media advertising agency, where I do Business Development / PR and Sales. Also in 2006 we launched sendSMS.ro project, in this project i done Business Development / Operations Management / Routing Management / PR and sales. In 2012 I was co-founder of ANY Media Group. In 2013 I was co-founder of Free Wifi® Project. Free Wifi® has been created in September 2014 under AnyMedia Group, as a company that launched the perfect solution in response to our customer needs. Specialties: Mobile Marketing, Business Management, Business development, Communication, Media planning & buying, PR
Mihai Chiratcu
Leadership,Change management &Sales, Senior Consultant at ICG Integrated Consulting Group
Senior consultant and trainer, focused on Leadership, Change management, Sales and Entrepreneurship. Commercial, Business development and content writing background. On a four years long already new journey, trying to give back from my experience, as part of the training and consultancy world. The plan is to bring a fresh approach and an innovative project in order to have not just better prepared people in the market but also engaged and interested professionals. Another focus starting 2015 was to get involved in start-up support programs, helping the new generation of entrepreneurs to reach their full potentia
Eliza Nitescu
Consultant pentru afaceri și comunicare
A co-fondat un club de public speaking, este autorul unui manual de vorbit în public și a vorbit de 4 ori pe scena TEDx. Din 2013 ani s-a dedicat și voluntariatului în cadrul unui ONG care se ocupă de copiii cu diagnostic oncologic. Este pasionată de expedițiile la mare altitudine, motiv pentru care timpul său liber îl dedică antrenamentelor montane.
Adriana Istrate
Consultant Bancar | Profesor de Educatie Financiara
Adriana Istrate are o experienta de 14 ani in banking & customer care, avand o orientare concentrata pe zona de crestere a calitatii serviciilor si produselor oferite clientilor de catre companiile din Romania. In ultimii doi ani, pasiunea pentru viata sanatoasa si echilibrata a dus-o pe Adriana catre arii noi de cunoastere si depasire a limitelor: de la sedentara la alergatoare, de la alergatoare la triatlonista, de la sportiv amator la manager de proiecte sportive de anduranta, de la o pasionata a programelor de economisire la profesor de educatie financiara. Despre cum iti poti creste calitatea vietii prin deciziile zilnice, Adriana vorbeste atat in cadrul evenimentelor la care este invitata cat si in cursurile oferite companiilor din Romania.
Denis Paraschiv
YouTube Manager
Sunt Denis, am 11 ani si voi ajuta proiectului BiziLive TV prin cunostintele mele despre platforma YouTube. Sunt pasionat de Vlogging si in timpul liber particip la concursuri de Kendama. Practic fotbal de performanta de la varsta de 8 ani.
Ynna Ignat
Make Up Artist
Numele meu este Alina, prietenii imi spun Ynna, si sunt make-up artist. Am reuntat la multinationale si m-am dedicate total pasiunii mele, machiajul. De cand ma stiu mi-a placut sa machiez, sa ma joc cu culorile, sa pictez si sa desenez. Imi place sa lucrez cu frumosul iar rezultatul muncii mele se vede imediat. Atunci cand vezi o persoana fericita, cand vezi acea bucurie, incantare cand se priveste in oglinda, satisfactia este foarte mare. Sunt o persoana perseverenta, dornica de cunoastere, de nadejde si un partener in lucrul cu frumosul.
Cristina Lixandru
Business Manager, HR Gold
Specialist ce activeaza din 2012 in domeniul resurselor umane. In proiectele pe care le-a gestionat a interactionat cu multiple tipologii de posturi din majoritatea domeniilor de activitate, precum: bancar, BPO, it, auto, retail, FMGC, contabilitate, HR, inginerie. Se dedica cu pasiune activitatii pe care o desfasoara, hr-ul si antreprenoriatul contribuind la permanenta dezvoltare atat profesionala, cat si personala, dar mai ales la conturarea proiectului HR Gold. Cristina este o persoana usor adaptabila la schimbari, comunicativa, ii plac provocarile si este atrasa de proiectele ce presupun invatare si dezvoltare continua.
Mona Pologea
Fondator Rolang
Mona Moldoveanu Pologea a absolvit Facultatea de Litere a Universității din București și Masteratul de Lingvistică Teoretică și Formală. Este doctor în lingvistică din anul 2010 și cea mai mare pasiune a ei este să predea limba română străinilor. Are experiență de peste 15 ani în predarea limbii române străinilor, experiență formată la Institutul Eudoxiu Hurmuzachi pentru studenți străini și la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București. Este autoare a numeroase articole de specialitate lingvistică și autoarea mai multor cărți de limba română: manualul „Learn Romanian” (ajuns la ediția a 3-a), „Ghid de exprimare corectă în presă” și „Romanian verbs” (în curs de publicare). Este implicată în mai multe proiecte de voluntariat, a participat la proiecte de încurajare a inițiativelor antreprenoriale în rândul elevilor de liceu și este ambasador „2035 fără tutun”. În anul 2009 a decis, împreună cu soțul ei, să înființeze școala ROLANG, singura școală privată din România specializată în predarea limbii române străinilor. A participat la cursul „Eu, antreprenorul”, organizat de Comisia Europeană la București și a câștigat locul 1 cu ideea ei de afacere. În primii 2 ani ai afacerii a lucrat simultan pentru Institutul de Lingvistică „Iorgu Iordan – Alexandru Rosetti” al Academiei Române și în anul 2011 și-a dat demisia de la Academia Română, alegând să se dedice sută la sută afacerii sale. A început cu 2 studenți și a ajuns la 800 de studenți străini pe an. Afacerea a crescut treptat, cu multă muncă, dar – ce este cel mai important – cu multă pasiune și perseverență. Școala ROLANG organizează cursuri la clasă, individuale, online, școala de vară la Sibiu (cea mai mare școală de vară din România din ultimii 4 ani, după numărul de studenți) și are propriile materiale de curs care sunt livrate peste tot în lume.
Nicoleta Talpes
Owner Media Image Factory
Producatorul documentarului 10 ZECE si fondator al GreenTechFilmFestival, caravana educationala Guerilla Verde si Media Image Factory, agentie specializata in comunicarea proiectelor sociale.
Elena Grecu
Avocat Managing Partner Grecu si Asociatii
Avocat Elena Grecu este membră a Baroului București și a Uniunii Naționale a Barourilor din România din anul 2003, Elena Grecu este avocat si consilier în proprietate industrială. Elena este managing Partener la societatea de avocati Grecu si Asociatii, ocupandu-se acum în special de stabilirea strategiei în probleme complexe de dreptul proprietatii intelectuale, drept comercial, GDPR și dreptul publicității, și, de asemenea, axându-se pe consilierea în aceste domenii și purtarea de negocieri în interesul clienților societății. Elena a scris numeroase articole de specialitate și a publicat urmatoarele cărți: “Mărcile comunitare”, “Ghidul contractelor pentru antreprenori“ și “Cum să comunici în mod legal sau dreptul publicității”.
Alexandru Kelerman
CEO al KelerMedia
antreprenor, CEO al KelerMedia - companie care ofera servicii complete pentru social media marketing & digital. Kelermedia este singura companie din Romania concentrata exclusiv pe solutii integrate de captare a atentiei si crestere pe platformele de social media. Obiectivul lui Alex este sa construiasca una dintre cele mai puternice companii din Romania, alaturi de o echipa performanta si eficienta, care sa livreze rezultate reale de business clientilor cu care se parteneriaza. In emisiunea Antreprenoriat Online, Alex isi propune sa creeze o platforma de comunicare cu antreprenori si lideri care folosesc zilnic oportunitatile oferite de internet pentru a-si creste afacerea si a construi urmatoarea generatie de companii cu ADN digital.
Ozana Giusca
Fondator Tooliers
cunoscuta drept Smart Profits Accelerator - Accelerator de Profituri Inteligente. Ozana este un antreprenor innascut, care a lansat afaceri in retail, moda, consultanta si tehnologie. Este autoarea unui best seller pe Amazon, a fost selectionata in Top 100 Femei Tech din Silicon Valley si a fost premiata de revista Business Women pentru cel mai inovativ model de business. A fondat platforma online #Tooliers, care contine instrumente accesibile si de calitate pentru dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii si este creatoarea Smart Business System™, sistemul care sprijina antreprenorii sa isi construiasca propria lor Afacere Inteligenta. Astazi, misiunea ei este sa sprijine antreprenorii sa aiba un impact real in lume, in timp ce isi ating obiectivele personale rapid.
Anda & Ionut Stan
Fondatori Travelship.ro
Calatorim impreuna de 6 ani si pana acum reusit sa vizitam 45 de tari, desi avem in paralel job-uri cu program normal de la 09:00 – 18:00. Povestea acestei pasiuni comune a plecat cumva diferit, inainte sa ne cunoaste. Ionut este pasionat de istorie si geografie inca din copilarie si de mic pleca in calatorii cu familia, dar nu depasea granitele tarii. Anda este atrasa de tot ce e nou, asa ca la ea a pornit din pasiunea pentru experiente cu grupuri de prieteni in locuri necunoscute. Ne-am intalnit prin 2010 in anul doi de facultate si totul a inceput cu o vacanta in Amsterdam si Bruxelles in 2011 cu prietenii. Am inceput sa prindem gustul si nu a trecut mult timp pana am dus totul la alt nivel si am ajuns sa ne completam reciproc. Blogul l-am lansat in mai 2015 si ne amintim si astazi cum am scris intr-un weekend amandoi primul articol despre Madrid. Au urmat 2 ani de munca si trebuie sa recunoastem ca nu-i usor deloc sa ne impartim timpul intre job, blog, calatorii, prieteni, familie si multe altele. Dar important este ca ne place ce facem si ca avem un obiectiv maret spre care tindem. Deocamdata blogul nu este o sursa de venit, din contra, mai investim noi in design si mentenanta, insa pe viitor avem un plan sa facem bani din asta, dar in continuare ajutandu-i gratis pe oameni sa aiba parte de calatorii mai de calitate si alaturi de prieteni.
Anca Alina Ionescu
Fondator Tanar si Sanatos
Anca Alina Ionescu isi foloseste experienta acumulata de mai bine de 26 de ani pentru a inspira si sprijini pe care isi doresc sa sa-si creasca nivelul de energie, eficienta si sa-si duca sanatatea la urmatorul nivel intr-un mod holistic. Este coach pentru viata sanatoasa, speaker, terapeut holistic certificat precum si fondatoarea Programului Complet pentru Sanatate Tanar si Sanatos si a targului de produse 100% naturale si sanatoase Healthy Planet Expo. Anca Alina sustine zeci de seminarii despre stilul de viata sanatos si ateliere de gatit sanatos in intreaga tara, inclusiv la companii ca Honeywell, Hella Romania, Grupul Accor (Pullman, Novotel, Mercure etc). Ce o diferentiaza pe Anca de alti specialisti este ca ea a aplicat in viata ei si a simtit eficienta tuturor alimentelor, metodelor si tehnicilor pe care le recomanda. Puteti urmari recomandarile ei precum si detalii despre viitoarele evenimente abonandu-va la www.tanarsisanatos.ro/descarca si veti primi cadou Ghidul practic pentru viata sanatoasa.
Costin Ciora
Lector universitar doctor la ASE Bucuresti
Costin Ciora este Consultant in cadrul Qualians si lector universitar doctor la ASE Bucuresti, Departamentul de Analiza si Evaluare Economico-Financiara. Este autorul cartii “12 ingrediente pentru productivitate. Rezultate mai multe si mai mult timp liber” – Editura Economica, 2017 (detalii aici) si gazda podcastului saptamanal “10 minute pentru productivitate” (detalii aici). Mai mult este autorul cartilor „Analiza performantei prin creare de valoare” si „Piata imobiliara si comportamentul investitional” precum si co-autor la alte doua carti din domeniul analizei economico-financiare (detalii aici). Costin co-autor la numeroase articole de profil academic pe subiectul analizei economico-financiare & analizei productivitatii companiilor. Costin are o experienta de 9 ani de cercetare in mediul academic (stagii la Dauphine University Paris, Alicante University si Vienna University of Economics and Business) si dupa o serie de proiecte antreprenoriale, in prezent, Costin se concentreaza pe studierea productivitatii individuale, intrucat dupa spusele sale, nivelul de productivitate al angajatilor determina performanta organizationala. Costin scrie articole in domeniul productivitatii atat pe blogul sau cat si in editiile online si print ale Revistei Cariere. Este Digital Certified Coach si prin intermediul programelor si evenimentelor sale de productivitate, contribuie la identificarea tiparelor care conduc la scaderea productivitatii, precum si la solutii pentru eficientizare. Experienta lui Costin in studierea productivitatii vizeaza 3 zone principale, printr-o abordare integrata in studierea productivitatii. Practic, Costin ofera consultanta, cerceteaza productivitatea si organizeaza programe educationale in domeniul productivitatii.
Ariadna Vlad
Knowledge Manager (KM)

Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia.

Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea.

Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Daniel Tanase
CFO KelerMedia


Daniel Tănase conduce dezvoltarea afacerilor companiei KelerMedia, companie care oferă servicii complete pentru social media marketing & digital. Kelermedia este singura companie din România concentrată exclusiv pe soluții integrate de captare a atenției și crestere pe platformele de social media.
De asemenea, Daniel este CFO-ul companiei, cu o experiență de 10 ani în sistemul financiar-bancar românesc, unde a acționat în zona de consultanță financiară, precum și promovarea și vânzarea de servicii și produse specifice.
În ultimii 6 ani, Daniel a continuat să ofere consultanță și business coaching, atât companiilor, cât și persoanelor fizice.
Începând din anul 2015, produce constant materiale scrise, video și audio pe danieltanase.com, este speaker TEDx și autorul a două cărți de succes, Salvează-ți Banii și State of the Wallet BOOK.

Facebook
Dana Tudose - Tianu
Fondator la CASA TIANU MEDIATION, LEADERSHIP & CULTURE

Dana Costache Dana Costache este Fondator la CASA TIANU MEDIATION, LEADERSHIP & CULTURE.
Este o platformă de instruire și servicii pe care ea a creat-o în 2018. A locuit în New York și New Jersey în ultimii 10 ani și s-a întors recent în România.
Absolventă a Fletcher School of Law and Diplomacy și a Facultății de Științe Politice din cadrul Universității din București.
A fost onorată, în 2013, cu Young Global Leader la Forumul Economic Mondial.
În România, a creat și a condus cu succes un program de formare de leadership numit Leadership Mind Intensive, între 2009-2011.
A fost redactorul și prezentatorul programului "Young & Smart", un talk-show despre antreprenoriat, care s-a difuzat la Money Channel în 2006. 
La începutul carierei sale (2000-2004), a condus departamentul de Legal Marketing al Linklaters în România.
Dana a obținut certificarea Mediation în New York City, în 2016 și a lucrat cu Centrul de Mediere și Instruire, sub îndrumarea dr. Kenneth Neumann. 
În perioada 2011-2016, a fost Consultant pentru Comunicatii Strategice si Advocacy Consultant.
De asemenea, a fost si consultant Global Culture and Leadership Assessment (GCLA) în numele unei companii de consultanță din New York, care lucrează la proiecte transfrontaliere pentru mai mult de +10.000 de companii angajate..
Este o platformă de instruire și servicii pe care ea a creat-o în 2018. A locuit în New York și New Jersey în ultimii 10 ani și s-a întors recent în România.
Absolventă a Fletcher School of Law and Diplomacy și a Facultății de Științe Politice din cadrul Universității din București.
A fost onorată, în 2013, cu Young Global Leader la Forumul Economic Mondial.
În România, a creat și a condus cu succes un program de formare de leadership numit Leadership Mind Intensive, între 2009-2011.
A fost redactorul și prezentatorul programului "Young & Smart", un talk-show despre antreprenoriat, care s-a difuzat la Money Channel în 2006. 
La începutul carierei sale (2000-2004), a condus departamentul de Legal Marketing al Linklaters în România.
Dana a obținut certificarea Mediation în New York City, în 2016 și a lucrat cu Centrul de Mediere și Instruire, sub îndrumarea dr. Kenneth Neumann. 
În perioada 2011-2016, a fost Consultant pentru Comunicatii Strategice si Advocacy Consultant.
De asemenea, a fost si consultant Global Culture and Leadership Assessment (GCLA) în numele unei companii de consultanță din New York, care lucrează la proiecte transfrontaliere pentru mai mult de +10.000 de companii angajate.

Roxana Domnica
Fondator MORE Networking
Community Manager si Fondator MORE Networking Imbin cu entuziasm pasiunea despre marketing online cu placerea relatiilor offline de mai bine de 5 ani. Si cred ca ele nu se exclud, ba din contra – se completeaza firesc. Nu am ales nici una din cele 2 pasuni ale mele – marketingul si networkingul – ele m-au ales pe mine. Am fost director de marketing in 2 din cele mai mari companii de software din Grecia si am acumulat experienta in campanii si evenimente, prin parteneriatele cu Oracle, Microsoft si partenerii externi cu care am colaborat in toti acesti ani. Ulterior am infiintat smaRketing (marketing with a smile) si am preluat partea de marketing si comunicare online pentru companii ca Legal Consult, Fresh Holidays, Royal York, Scoala Romano-Finlandeza, MAM Bricolaj, SBT Group, StraIE, Studio Pilates Doina Iosif, Nexia Romania, Concordia si multe altele. Dupa o experienta de 12 ani in marketing, am descoperit intr-o zi un instrument care m-a ajutat sa imi schimb radical strategia de marketing si promovare – networkingul. Desi activez in Social Media ca si Community Manager, cred cu tarie ca in era comunicării online, offline – comunicam foarte putin. Si mi-am propus sa reinvatam sa comunicam human to human, nu neaparat cantitativ, ci temeinic – de aici si motto-ul comunitatii MORE Networking – cream relatii, nu baze de date. Indiferent ca vorbim despre promovarea unui business sau despre cautarea unor noi oportunitati profesionale, networking-ul este un element de baza al relationarii oamenilor si un pion important in dezvoltarea oricarei afaceri. MORE Networking inseamna a oferi MAI MULT si a astepta MAI PUTIN. MORE Networking este o Scoala de antreprenoriat cu intalniri de networking, ateliere de business, conferinte si evenimente dedicate educatiei membrilor comunitatii. MORE Networking este o comunitate unde oamenii se intalnesc pentru a invata unul de la altul, a se cunoaste, a crea valoare si a se recomanda. Entuziasmul este prezent in tot ceea ce facem si ne defineste cu tarie. #doMORE

Vrei sa te implici si sa ajuti Echipa si Proiectul BiziLIVE TV? Lasa-ne un mesaj si te vom contacta!