Alexandru Paunescu este reprezentantul Băncii Naționale în Colegiul de Coordonare al CSALB și totodată purtătorul de cuvânt al Centrului de Soluționare a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB).
Din 2012 este director juridic al Băncii Naționale și este fost președinte al Consiliului de Supraveghere al Fondului Proprietatea. Jurist și cu un doctorat în științe economice, Alexandru Păunescu este unul dintre specialiștii care au pus bazele CSALB, prin transpunerea unei Directive europene în legislația românească, materializată în Ordonanța Guvernului 38/2015.

Am aflat in aceasta emisiune despre:

– Cum își pot rezolva consumatorii problemele cu banca fără proces, gratuit și în maxim 3 luni, prin intermediul CSALB?
– Ce trebuie să îmbunătățească băncile în relația cu consumatorii, în procedura concilierii?
– Sunt bănci care refuză mai mult de 50% dintre cererile trimise de consumatori către CSALB? Ce soluție sau mesaj aveți pentru acestea?
– Cum pot fi convinse IFN-urile să intre mai mult în conciliere?
– Există premise pentru a intra în conciliere și românii care sunt executați de firmele de recuperare creanțe? Dar persoanele juridice?