Horeca fara Perdea cu Restaurantul Ciao Niki.

De-a lungul anilor, industria HoReCa a fluctuat, fiind influențată direct proporțional de economia țării, de comportamentul consumatorului, de lipsa personalului și de educarea pieței, făcută sau nu de marii jucători din piață.
Cerințele consumatorilor sunt din ce in ce mai dinamice si fac jucătorii să se adapteze și să țină pasul cu acestea.
Au apărut operatori profesioniști si afacerile s-au maturizat. Au început să se remarce și câteva grupuri cu capital 100% românesc, care dezvoltă constant noi locații de succes.
Este un semn pozitiv faptul că antreprenorii români au prins curaj să investească tot mai mult în HoReCa, influențați probabil de apetitul experiențelor culinare/turistice tot mai diversificate al consumatorilor.
Impreuna cu Specialistii, Profesionistii, Antreprenorii si Realizatorii Parteneri Bizilive, ne dorim sa aducem cat mai mult know-how in industrie si sa sprijinim prin dialog si solutii toti jucatorii din domeniu.
Emisiunea se adreseaza proprietarilor de restaurante sau hoteluri, cluburi si cafenele, furnizori de food si non-food, somelieri, barmani, barista si consumatorilor, care doresc sa afle ultimele tendinte din industrie, experiente, povesti de succes de la antreprenori, stiri, turism, locatii si nu in ultimul rand informatii de calitate autentice care aduc valoare industriei si jucatorilor.
Va asteptam in fiecare saptamana la o cafea sau la un vin si sa povestim alaturi de specialistii din din industrie.
Va incurajam sa o impartasiti cu partenerii de afaceri, colegi, asociati astfel ii vom inspira si pe sa construim impreuna o industrie Horeca stabila si durabila.

Invitatele acestei editii sunt Adina Bourceanu si Enache Nicuta – Fondatoarele Restaurant Ciao Niki – restaurant cu specific italian, gusturi și arome din Toscana.

Vom discuta LIVE despreAm aflat din acest episod:

– Povestea restaurantului Ciao Niki
– Importanța creării unei experiențe pozitive pentru oaspeții afacerii tale
– Care sunt provocarile in aceasta industrie? Produse noi, locatii noi, fidelizarea clientilor si a angajatilor
– Importanța pregătirii echipei care interacționează cu clienții
– Resursele umane in industria ospitalitatii si lipsa scolilor de specialitate