More

    Horeca Trends cu Ilinca Buha & Lilla Rácz

    Va invitam la o noua ediție #live a emisiunii Horeca Trends.
    De-a lungul anilor, industria HoReCa a fluctuat, fiind influențată direct proporțional de economia țării, de comportamentul consumatorului, de lipsa personalului și de educarea pieței, făcută sau nu de marii jucători din piață.
    Cerințele consumatorilor sunt din ce in ce mai dinamice si fac jucătorii să se adapteze și să țină pasul cu acestea.
    Au apărut operatori profesioniști si afacerile s-au maturizat. Au început să se remarce și câteva grupuri cu capital 100% românesc, care dezvoltă constant noi locații de succes.
    Este un semn pozitiv faptul că antreprenorii români au prins curaj să investească tot mai mult în HoReCa, influențați probabil de apetitul experiențelor culinare/turistice tot mai diversificate al consumatorilor.

    Invitate Speciale:

    Ilinca Buha de la Domeniul / Domeniul Manasia

    Lilla Rácz de la Castle Hotel Daniel

    Din cuprinsul emisiunii:

    Cum incepi o afacere care presupune restaurarea unui castel sau conac
    Este turismul la castel un trend in crestere?
    Care este potentialul pietei din aceasta perspectiva?
    Cum vad invitatii aceasta nisa in urmatorii 3-5 ani?

    Despre Ilinca Buha

    Ilinca Buha este inginer absolvent al Institutul Politehnic Gheorghe Asachi din Iasi, Facultatea Chimia si Tehnologia Textilelor, Filatura – Tesatorie, masterand in Managementul Calitatii – ASE.
    De-a lungul activitatii a acumulat o experienta relevanta in cadrul unor companii de diferite marimi , culturi organizationale si mentalitati.
    Ca inginer textilist si-a debutat activitatea intr-o filatura de bumbac din judetul Prahova iar mai apoi ca sef de sectie tesatorie la intreprinderea Industria Iutei SA – Bucuresti.
    In urmatorii ani si-a extins expertiza profesionala in calitate specialist in siguranta produselor, in aplicarea reglementarilor necesare certificarii produselor, in cadrul mai multor companii multinationale cum ar fi Mattel Manufacturing Europa si Biolab Italia.
    Din 2008 si-a croit drum pe calea sufletului, un drum greu si anevoios mai ales in acea perioada, intr-un domeniu aflat inca in umbra si pionerat. A condus si implementat curajos proiectul de restaurare si reabilitare a conacului Hagianoff din cadrul Domeniul Manasia pana in 2013 iar de atunci pana in prezent este Directorul Executiv al societatii Dall Arte Srl, societate care are in proprietate conacul.
    “Obiectivele pe care ni le-am propus sunt transformarea Domeniului Manasia intr-o destinatie care sa ofere clientilor amintiri de neegalat, un loc care sa puna arta si istoria in prim plan, in locul meritat.
    In perioada de restrictii datorate extinderii pandemiei am comunicat permanent cu clientii nostri, am incercat sa intelegem noile lor nevoi si cerinte. Am raspuns la dorinta dansilor de a simti sarbatoarea pascala si pentru a pastra traditia le-am oferit pachete cu bucate traditionale de Paste.
    Am stat in “block start” si, odata cu primele masuri de relaxare si deschiderea teraselor, am deschis sezonul atat de mult iubit de brunch si picnic.
    Nu in ultimul rand ne pregatim pentru deschiderea unui restaurant in Bucuresti, marca Manasia unde urmeaza sa va asteptam cu drag.”

    Despre Lilla Rácz

    Lilla Racz este antreprenor proprietar al Castle Hotel Daniel.
    Experiența profesională dobîndită în mediul multinaționalelor.
    A lucrat in cercetari de piata si consultanta de marketing la Procter & Gamble, pe care o considera nu doar cea mai buna scoala de marketing dar si cel mai bun formator in ceea ce priveste cultura organizationala, experienta care a definit evolutia businessului propriu si pe care o foloseste si astazi zi de zi
    Dupa 10 ani petrecuti in mediul corporatist, hotaraste sa se intoarca acasa in Transilvania si sa se dedice exclusiv afacerii pornite impreuna cu sotul ei, Racz Attila (el avand o afacere in domeniul fintech), un castel din sec XVII, renovat si introdus in circuitul turistic
    Astazi, Castle Hotel Daniel isi asteapta oaspetii in 2 cladiri istorice renovate, un centru spa amenajat in pivnita boltita a castelului, si cu o experienta holistica autentic transilvaneana, de la cazare, activitati, gastronomie si servicii ireprosabile, toate condimentate cu story-uri care te transporta in vremuri de mult apuse
    Chiar daca au fost inchisi, si cu mare parte a echipei in somaj tehnic, nu au stat degeaba nici in perioada Covid: au dezvoltat noi pachete turistice in parteneriat cu alte locatii nobiliare din judet (Domeniul de la Zabola si Casele de Oaspeti ale Contelui Kalnoky), au initiat demersul Visit Covasna Safe Place dezvoltat de Agentia de Promovare Turistica a Judetului Covasna, au lucrat la infrumusetarea si extinderea parcului ce inconjoara Castelul, iar acum asteapta oaspetii cu solutii innovative adaptate erei post-Covid, ca de exemplu aplicatia GuestApp, pe care ei il numesc ^majordomul online^
    Realizarile de care ea este cea mai mandra sunt rezultatul vizibil al salvarii celor doua cladiri istorice, feedbackul pozitiv si satisfactia oaspetilor care le calca pragul, echipa cu care opereaza Castel Hotel Daniel, si bineinteles familia si cele 3 fetite