Acasă Business Ora de HR cu Mădălina Constantin

Ora de HR cu Mădălina Constantin

#Emisiunea: “Ora de HR” este o noua emisiune marca BiziLive TV prin intermediul careia ne propunem sa intelegem, sa identificam probleme si solutii in domeniul resurselor umane.

#Tema: Prin intermediul proiectului “Ora de HR” ne dorim sa intelegem importanta resurselor umane in cadrul companiilor, sa identificam provocarile ce apar in sistem si sa vedem din practica, rapoarte, exemple concrete, care au fost solutiile sau care ar putea fi. Piata devine din ce in ce mai dificila, ne confruntam cu un deficit de personal in majoritatea domeniilor de activitate. Este momentul sa venim cu idei, solutii si impreuna sa incercam sa scriem o noua pagina in acest domeniu.

Moderator Cristina Lixandru – Business Manager, HR Gold.
Specialist cu o experienta de 6 ani in domeniul resurselor umane. Pe parcursul celor 6 ani a interactionat cu multiple tipologii de posturi din majoritatea domeniilor de activitate, precum: bancar, BPO, it, auto, retail, FMGC, contabilitate, HR, inginerie.
Se dedica cu pasiune activitatii pe care o desfasoara, hr-ul si antreprenoriatul contribuind la permanenta dezvoltare atat profesionala, cat si personala, dar mai ales la conturarea proiectului HR Gold.

HR Gold este o agentie de recrutare personal ce se adreseaza tuturor companiilor ce sunt interesate sa isi externalizeze proiectele de recrutare si isi doresc identificarea candidatilor potriviti intr-un timp cat mai scurt.

La editia nr 2, invitata noastra speciala a fost Madalina Constantin– IT Recruiter.

Madalina Constantin lucreaza in domeniul recrutarii de 5 ani, cea mai mare parte a activitatii sale profesionale concentrandu-se pe selectia specialistilor software.

Madalina si-a inceput cariera cu un program de internship in urma caruia si-a dezvoltat competente de recrutare si selectie, time management si client service.

Si-a continuat apoi activitatea in cadrul unei companii de outsourcing, experienta in urma careia a ajuns sa cunoasca piata candidatilor dintr-o varietate de limbaje de programare, folosite astazi in dezvoltarea solutiilor din medii precum finance, telecom si automotive.

In prezent, este IT Recruiter in cadrul celui mai important centru R&D in solutii software automotive, unde se implica activ in proiecte de Employer Branding si gestioneaza proiecte de recrutare in colaborarea directa cu Hiring Managerii.

Cea mai mare provocare dar si cea mai interesanta activitate a Madalinei, in opinia sa, o reprezinta partea proactiva a recrutarii, de cautare a candidatilor existenti in mediul online si de atragere a lor in procesul de selectie. Provocarea vine din munca de cercetare si analiza a datelor de recrutare, unde trebuie sa dezvolte constant strategii de evaluare a experientei candidatului, utilizand tool-uri de sourcing si social media.

Atunci când recrutezi prin social media există dezavantajul ca mesajul tău să nu ajungă la cine trebuie, de exemplu să nu fie vizualizat. (Mădălina Constantin)

Pe o piata tot mai competitiva, succesul unei organizatii depinde de modul de administrare al resurselor umane. Responsabilii din acest domeniu au fost nevoiti sa evolueze, sub influenta unui mediu competitiv care a transformat angajatul in cel mai important activ. Pentru HR, nu doar selectarea resurselor este importanta, ci si dezvoltarea profesionala a acesteia si pastrarea ei in cadrul companiei.

Atunci când recrutezi, mesajul trebuie să fie clar, concis și să arate în mod direct că există un echilibru între interesul candidatului și oportunitatea pe care i-o prezinți. (Mădălina Constantin)

Am vorbit despre:
– Importanta internship-ului in debutul profesional;
– Inceput si provocari in domeniul HR in calitate de angajat;
– Evolutia pietei de IT in perioada 2013-2018;
– Recrutare IT – tool-uri de recrutare, abordari, strategii.

Ariadna Vlad
Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia. Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea. Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Latest articles

video

Antreprenoriat Civic cu Mihai N Tudorică | Project manager ARC

Mihai N. Tudorică - project manager - Noi Initiative, Asociatia pentru Relatii Comunitare. Mai sunt numit si activist civic si sunt co-fondator al grupului de...
video

Atelier Juridic cu Georgiana Voinea | Geoffan Expert Consult

Georgiana Voinea a fondat compania Geoffan Expert Consult in urma cu 7 ani din dorinta de ajuta antreprenorii sa desluseasca hatisul legislativ din domeniul...
video

Tell me Your Story cu Marius Bostan | Iniţiatorul RePatriot

Marius Bostan este iniţiatorul proiectului Repatriot. Marius Bostan a inițiat mai multe companii, este un investitor în serie și pe piața de capital, are o...
video

Antreprenoriat & Parenting cu Oana Stoianovici

Oana Stoianovici are o experiență de peste 14 ani în coaching transformațional și procese de vindecare. A studiat tehnici de transformare în Statele Unite...
Informații de business, studii de caz și rezumatul emisiunilor TV! Abonează-te GRATUIT