Acasă Articole Ora de HR cu Mihaela Gînju - Director Executiv Erudio

Ora de HR cu Mihaela Gînju – Director Executiv Erudio

Faptul ca un expert cunoaste extrem de bine aspectele tehnice ale domeniului in care activeaza, nu inseamna implicit si ca reuseste eficient si confortabil sa comunice altor oamenii detalii importante si interesante din industria in care lucreaza.

In aceasta editie vorbim despre cum s-a creat mediul de business in Romania in anii ’90 si despre provocarile intalnite in randul antreprenorilor care si-au inceput activitatea in acea perioada.

Liderii sunt motorul unei companii. Sunt cei care o ajuta sa mearga mai departe.

#OradeHR” este o emisiune marca BiziLive TV realizata in coproductie cu Compania de Resurse Umane HR Gold. Prin intermediul proiectului “Ora de HR” ne dorim sa intelegem importanta resurselor umane in cadrul companiilor, sa identificam provocarile ce apar in sistem si sa vedem din practica, rapoarte, exemple concrete, care au fost solutiile sau care ar putea fi. Piata devine din ce in ce mai dificila, ne confruntam cu un deficit de personal in majoritatea domeniilor de activitate. Este momentul sa venim cu idei, solutii si impreuna sa incercam sa scriem o noua pagina in acest domeniu.

Moderator Cristina Lixandru – Business Manager, HR Gold. Specialist cu o experienta de 6 ani in domeniul resurselor umane. Pe parcursul celor 6 ani a interactionat cu multiple tipologii de posturi din majoritatea domeniilor de activitate, precum: bancar, BPO, it, auto, retail, FMGC, contabilitate, HR, inginerie. Se dedica cu pasiune activitatii pe care o desfasoara, hr-ul si antreprenoriatul contribuind la permanenta dezvoltare atat profesionala, cat si personala, dar mai ales la conturarea proiectului HR Gold. HR Gold este o agentie de recrutare personal ce se adreseaza tuturor companiilor ce sunt interesate sa isi externalizeze proiectele de recrutare si isi doresc identificarea candidatilor potriviti intr-un timp cat mai scurt.

In fiecare emisiune ne propunem sa venim cu invitati care sa ne povesteasca din experienta lor: specialisti in domeniul HR, angajati, angajatori, antreprenori. La editia nr 10, invitata noastra a fost Mihaela Ginju, Director, Membru fondator ERUDIO.

https://www.facebook.com/biziliveTV/photos/a.743395676003056/743396999336257/?type=3&theater

Mihaela este economista si absolventa a EMBA ASEBUSS, promotia 2006, iar activitatea ei in afaceri se intinde pe mai bine de 20 ani. A lucrat ca Logistic Assistant si Account Manager in Arexim, ca Business Development Manager in Mobilrom (Orange), Sales Manger in GTS Telecom si Consultant in Ascendis.

Timp de 5 ani a condus echipa de retail a GTS Telecom si a reusit o dubla performanta: cresterea vanzarilor cu 30-35% anual, precum si crearea si implementarea cu succes a arhitecturii de business in segmentul de retail. Atingerea acestor obiective a fost posibila prin initierea, coordonarea si derularea unor proiecte de anvergura: dezvoltarea si aplicarea propriei solutii de CRM a GTS Telecom; repozitionarea serviciilor GTS in functie de dinamica schimbatoare a pietei de internet; dezvoltarea de produse noi, training in-house permanent cu forta de vanzari – cursuri de vanzare, leadership, coaching, modele de afaceri, negociere.

La Ascendis a dezvoltat si sustinut programe de training in principalele zone de interes pentru ea: vanzari – management si abilitati, comunicare, leadership. A lucrat cu Microsoft, Xerox, Assa Abloy si Dufa Deutek, GfK Romania – mai mult de 100 de zile de training, peste 500 de cursanti.

Astazi este Partener si Director Executiv al ERUDIO, o companie al carei obiect de activitate este crearea si derularea de programe educationale – la granita dintre cultura si afaceri – adresate top-managerilor din companiile romanesti.

https://www.facebook.com/biziliveTV/photos/a.743395676003056/743395936003030/?type=3&theater

Generatia noastra a contribuit la creearea mediului economic in Romania, spune Mihaela. Cand il construiesti inseamna ca stii foarte multe despre el: de ce s-a creat, cum s-a creat, de ce obstacole te-ai lovit, ce ti-ai dorit si ce ai reusit sa realizezi si ce nu. Lucrurile sunt complexe cand esti implicat de la inceput in creearea unui domeniu.

In copilarie, Mihaela a participat la numeroase activitati care sporesc creativitatea, printre care: a studiat vioara si pianul, a fost parte din echipa de copii a Televiziunii Romane, chiar la deschiderea ei, a cantat in cor, chiar si voce solist si a jucat in piese de teatru.

Ca mentalitate generala, creativitatea este asociata in continuare doar cu artele. De fapt creativitatea este tot ceea ce poate pune impreuna mintea umana pentru a face viata sa functioneze, business-ul sa functioneze, orice sa functioneze.

Dupa o idee originala ce ii apartine, ERUDIO a lansat conceptul “Erisma – Leadership creativ”, primul concept de acest fel din Romania. In cadrul Erudio dezvolta si sustine cursuri de 2-3 zile pentru corporatii, zona ei de expertiza fiind comunicarea. Cursurile pe care le sustine sunt “Arta povestirii in leadership” si “Descoperim cum sa relationam prin tehnici teatrale”. Cu privire la baza conceptului Erisma, Mihaela spune:

https://www.facebook.com/biziliveTV/photos/a.743395676003056/743396206003003/?type=3&theater

Daca vreau sa invat de la cineva, vreau sa invat de la oameni care au expertiza, excelenta si rezultate dovedite. Plus caracter. Dincolo de a fi profesionist, trebuie sa fii si om de caracter.

Mihaela considera ca un element important, care ne ajuta sa ne construim o viata implinita, este sa ne construim relatii de incredere. Atunci cand oferim seriozitate si profesionalism, vom primi seriozitate si profesionalism. Increderea se naste din interactiune, din comunicare, din felul in care ti se adreseaza cealalta persoana si de asemenea din faptul ca simti ca ii pasa. Un lider trebuie sa iasa public si sa impartaseasca propria viziune si asteptarile pe care le are.

Un moment important pentru mine a fost cand am invatat sa imi asum responsabilitatea.

Dintre subiectele discutate in emisiunea live:

• Cum sa conduci printr-o poveste;
• De ce business-ul este mai mult decat o idee, este incredere;
• Arta povestirii in Leadership.

Pentru a asculta povestea Mihaelei, vizualitati acest video.

Sponsori Emisiune: Polti Romaniae-cloth Romania

Ariadna Vlad
Ariadna Vlad este Knowledge Manager (KM) certificat de catre Institutul KM din Elvetia.Ariadna isi foloseste experienta acumulata in mai bine de 8 ani in jurul dezvoltarii strategiei si a activitatilor corespunzatoare pentru Managementul Cunostintelor (KM) din cadrul companiilor, urmarind obiectivul de a disemina bune practici si de a promova colaborarea.Obiectivele care guverneaza activitatea Ariadnei implica stimularea inovatiei si demonstrarea impactului major al unei bune structurari a informatiei in cadrul companiilor. Un alt aspect important pentru crearea unui mediu de colaborare este colectarea de cunostinte si informatii relevante iar apoi punerea acestora la dispozitia profesionistilor pentru a fi usor de gasit si folosit.

Latest articles

video

Antreprenoriat & StartUp – Andreea Maria Paul – Fondator INACO

Antreprenoriat & StartUp - Andreea Maria Paul - Fondator INACO. Andreea Paul este conferențiar univ. dr. la Facultatea de Relatii Economice Internationale din ASE București,...
video

Educatie Financiara cu Roxana Mircea | REI Finance Advisors

Educatie Financiara cu Roxana Mircea | REI Finance Advisors. Roxana Gena Mircea Mircea are peste 10 ani experienta in domeniul consultantei fondurilor europene si schemelor...
video

Antreprenoriat Sanatos cu Nicoleta Magargiu | CASA JAD

Antreprenoriat Sanatos cu Nicoleta Magargiu | CASA JAD. Nicoleta Magargiu este Co Fondator CASA JAD. Fondat in 2019, CASA JAD este un brand premium de aparatura...
video

Antreprenoriat Online cu Cristina Adam | Co Owner Total Image

Antreprenoriat Online cu Cristina Adam | Co Owner Total Image. Cristina Adam este fotograf profesionist, specializata in fotografia de portet, ea aduce in imaginile pe...