(P) Brands That Value, singurul eveniment care își propune să facă educație în comunicare

Brands That Value, singurul eveniment care își propune să facă educație în comunicare

15

Tudor Communication propune un proiect inovator, cu o misiune clară, nu și simplă – să transforme modul în care comunică acum jurnaliștii și companiile. Parte importantă din acest proiect o reprezintă un nou concept de evenimente, ce îi aduce pe principalii actori la aceeași masă pentru a găsi împreună cele mai bune soluții.

Tudor Communication este o agenție de PR premiată, specializată în relații în media și evenimente. Pornind de la experiențele de jurnalist, om de PR și antreprenor ale fondatoarei Tudor Communication, Mihaela Tudor, au definit un nou cadru de comunicare, în spiritul tendințelor recunoscute la nivel mondial.

Primul eveniment va avea loc pe 29 octombrie, ora 18.00, la Arcub Gabroveni. Va avea ca invitat special un keynote speaker american de excepție, Matthew K. Cross, un jurnalist premiat cu Emmy, Paula Herlo, antreprenori, PR și jurnaliști de valoare.

Brands That Value, prima ediție dintr-o serie de evenimente dedicate comunicării cu valoare de informație.

De ce?

📌 Pentru că trăim într-o lume în care ritmul schimbărilor crește exponențial, iar aceasta afectează orice afacere;
📌 Încrederea publicului în informație scade din cauza comercializării excesive, fake news, a știrilor pe bandă rulantă, cu accent pe senzațional;

Atenția se mută în rețelele sociale, unde valoarea informației este, de multe ori, îndoielnică și nu poate fi controlată.

Presa se rescrie și își redefinește canalele de comunicare, în contextul în care revoluția industrială 4.0 transformă radical mass media și felul în care publicul, audiența se raportează la presă. Fragmentarea mediilor de comunicare, explozia rețelelor de socializare au schimbat modul de comunicare în masă. Companiile au devenit publisher. Clienții au devenit publisher. Fiecare persoană este propriul publisher în rețelele de socializare. Oamenii vor să devină ei înșiși furnizori și colportori de informație. Conținutul video deține supremația, iar consumatorii de conţinut video online îşi folosesc telefonul mobil pentru acest lucru. Presa, așa cum o știam în formulele clasice, are nevoie să se reinventeze ca să facă față schimbărilor. Colaborarea devine cuvântul-cheie în comunicare.

Pe de altă parte, reţelele sociale sunt supuse presiunii de a oferi mai multă transparenţă în cifrele pe care le raportează către organizaţiile de presă, de aici și nevoia de transparenţă în evaluarea și verificarea informației în timp real sunt necesități stringente.