TEDxFloreasca: o nouă abordare în industria evenimentelor de dezvoltare personală din România

119

Primul eveniment TEDxFloreasca a reușit să atragă vineri, 8 iunie 2018, aproximativ 300 de participanți (public, parteneri, sponsori, reprezentanți media, organizatori & voluntari) care au creat o experiență diferită față de toate evenimentele TEDx organizate până acum în România. Evenimentul a beneficiat de la bun început de o abordare nouă, organizatorii având ca principală strategie crearea unei premiere românești: primul eveniment TEDx în aer liber. Tema evenimentului, “New Evolution Way”, s-a regăsit și în alte detalii de organizare, de la promoționale, parteneriate media sau transmisiune live, până la banalul cod vestimentar recomandat pentru participarea la conferință.

Am pornit de la ideea de schimbare venită din admirația pentru lucruri, oameni și experiențe noi. De aici nevoia unui spațiu care să poată susține de la început mesajul pe care doream să îl transmită tema emblemă a conferinței. Am ales acoperișul Mall Promenada pentru că am vrut să oferim o experiență la înălțime, atât la propriu, cât și la figurat. S-a dovedit o alegere apreciată de majoritatea celor care ne-au fost alături pe 8 iunie”, a spus Adrian Cioroianu, Lead Organizer.

Partenerii și colaboratorii evenimentului au înțeles mesajul pe care organizatorii au vrut să îl transmită chiar și prin detalii mici și au oferit elemente în concordanță cu ideea de NOU, promovată intens de toți cei implicați în proiect.

Evenimentul a fost transmis integral LIVE, prin Facebook livestream, iar la fața locului partenerii media au realizat interviuri cu participanții și invitații.

 

Sunt foarte angajată în industria de evenimente și am constatat de mult timp o nevoie acută de adaptare a atmosferei generale la modul în care sunt construiți participanții. Publicul de astăzi, în special la un eveniment TEDx, este compus majoritar din reprezentanți ai generațiilor Z și Millenials. Ei au un stil de viață și învățare diferit, își doresc flexibilitate și libertate de mișcare și acțiune. Nu le putem oferi ceea ce mulțumește un public având media de vârstă de 40+”, a declarat Eliza Nițescu, Marketing Manager al TEDxFloreasca.

Tema evenimentului a fost “NEW – New Evolution Way”, subiectul principal de anul acesta fiind schimbarea prin deschiderea la nou. Cele 20 de discursuri și 3 momente de tip “performance” au fost derulate ținând cont de structura: tehnologie & design, minte & emoții, afaceri și nu în ultimul rând, contribuție socială.

Speakeri și invitați TEDxFloreasca 2018 [NEW] au fost:

Theodor Paleologu (profesor), Liviu Vasilescu (designer), Laur Neagu (inginer în computere), Ionuţ Budişteanu (inventator), Andy Manole (trainer), Georgiana Cristea (profesor), Matei L. Buţă (fotograf), Tedy Necula (producător de film), Francisc Adrian Helstern (sociolog), Liviu Lucaci (actor, regizor & scriitor), David Iachetta (antreprenor), Mihai Guran (consultant pentru afaceri), Iancu Guda (expert financiar), Oana Doboşi & Raluca Selejan (antreprenori), Anca Gheorghiu & Ermil Diaconescu (traineri), Dan Păvăloiu (jurnalist), Polixenia Rodină (coach), Titi Aur (pilot de raliuri), Horia Văcărescu (muzician), Cristina Creţu (expert în comunicare), Amalia Năstase (antreprenor), Mirela Nemţanu (director executiv), Mugur Pop (fermier)

Mai multe detalii despre eveniment şi despre cei care au fost prezenţi pe scenă se găsesc la http://tedxfloreasca.ro/, http://tedxfloreasca.ro/2018-speakers/

Evenimentul TEDxFloreasca[NEW] a fost susținut de Promenada Mall, NN România, Super Mercato și Teraplast, în calitate de parteneri principali.

Alţi parteneri ai evenimentului: Aqua Carpatica, Subway, Lays, Constantin Nautics, Epics, Cramele Hamangia, Rives, ACKnowledge, Promer Group, Barleta, Evrika Publishing, Private Sommelier, Solo Caffe, Rotary Club Oradea, InJoy Travel, CaliVita, TSP, Ynna Ignat make-up artist, Vitrine Media, Tropeum

Parteneri media: BiziLive TV, Digi FM, Cotidianul, Radio Romania Cultural, Canal 33, Blitz TV, Business Days, Sales Magazine.

Înainte de închiderea evenimentului, a fost anunțată deja ediția TEDxFloreasca 2019 (24 Mai), a cărei temă este: „SMILE, the power of positive psychology”. Pentru cea de-a doua ediție organizatorii au luat deja decizia legată de o nouă premieră a unui eveniment TEDx în România, o noutate care va fi anunțată la momentul lansării vânzărilor de bilete (iulie 2018).

Articolul precedentAntreprenoriat & Startup invitat Costin Staicu Live 11/06/2018 ora 20:00
Articolul următorUpgrade cu Codruta Ilie Manager Training si Dezvoltare MedLife,LIVE, 13/06/2018/, ora 20:00
Mona Pologea
Intr-o lume in care poti fi orice, Fii bun!Mona Moldoveanu Pologea a absolvit Facultatea de Litere a Universității din București și Masteratul de Lingvistică Teoretică și Formală. Este doctor în lingvistică din anul 2010 și cea mai mare pasiune a ei este să predea limba română străinilor. Are experiență de peste 15 ani în predarea limbii române străinilor, experiență formată la Institutul Eudoxiu Hurmuzachi pentru studenți străini și la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine a Universității din București. Este autoare a numeroase articole de specialitate lingvistică și autoarea mai multor cărți de limba română: manualul „Learn Romanian” (ajuns la ediția a 3-a), „Ghid de exprimare corectă în presă” și „Romanian verbs” (în curs de publicare). Este implicată în mai multe proiecte de voluntariat, a participat la proiecte de încurajare a inițiativelor antreprenoriale în rândul elevilor de liceu și este ambasador „2035 fără tutun”. În anul 2009 a decis, împreună cu soțul ei, să înființeze școala ROLANG, singura școală privată din România specializată în predarea limbii române străinilor. A participat la cursul „Eu, antreprenorul”, organizat de Comisia Europeană la București și a câștigat locul 1 cu ideea ei de afacere. În primii 2 ani ai afacerii a lucrat simultan pentru Institutul de Lingvistică „Iorgu Iordan – Alexandru Rosetti” al Academiei Române și în anul 2011 și-a dat demisia de la Academia Română, alegând să se dedice sută la sută afacerii sale. A început cu 2 studenți și a ajuns la 800 de studenți străini pe an. Afacerea a crescut treptat, cu multă muncă, dar – ce este cel mai important – cu multă pasiune și perseverență. Școala ROLANG organizează cursuri la clasă, individuale, online, școala de vară la Sibiu (cea mai mare școală de vară din România din ultimii 4 ani, după numărul de studenți) și are propriile materiale de curs care sunt livrate peste tot în lume.